joi, 20 octombrie 2011

Sa zambim si azi - 20 Octombrie 2011

Luni dimineata. Ofiterul si-asteapta soldatii sa se-ntoarca din permisie. Apare primul,bineinteles intarziat.
- Soldat, da-mi un motiv bun!
- Sa vedeti dom capitan, am pierdut autobuzul, am sarit intr-un taxi, taxiul s-a stricat, am vazut o ferma, am cerut un cal, calul a crapat de goana, l-am lasat, am alergat 15 kilometri si…iata-ma,sa traiti!
Capitanul, zambind in sinea lui...
- Bine soldat.Treci la cazarma!
Ceilalti opt dupa el,exact aceeasi poveste.
Intr-un final, apare si ultimul si-ncepe…sa vedeti,am pierdut autobuzul,am sarit într-un taxi…
Capitanul:
- Daa, si taxiul s-a stricat…
- Nu,nu s-a stricat,dar erau altele stricate-n drum,si-o gramada de cai morti…ne-a luat 2 ore ca sa-i ocolim
____

Intra doctorul in cabinet si o vede pe sora scuturand un pacient care dormea. Mirat,intreaba:
-Ce faci,sora?Ce ii faci bietului pacient?
-Il trezesc ca sa isi ia somniferul.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...