luni, 17 octombrie 2011

Sa zambim si azi - 17 Octombrie 2011

Pe o stradă, o ţigancă bătrână vindea seminţe cu 1leu cornetul. Un tânăr care trecea în fiecare zi pe acolo îi lasă întotdeauna leul, dar nu-şi lua niciodată cornetul. Într-o dimineaţă ţigancă îl opreşte, încercând să-i spună ceva, dar tânărul merge grăbit mai departe, zicând din mers:
-Vrei să mă întrebi de ce nu iau niciodată seminţele?
-Nuu, nuu... vreau să-ţi spun că s-au scumpit, s-au făcut 2 lei!
____

Sergentul:
-Soldat,îmi poți împrumuta 100 de lei până mâine?
-Sigur,prietene!
-...Te adresezi unui superior,deci am să repet:Soldat,îmi poţi împrumuta 100 de lei până mâine?
-N-am, să trăiţi!
____

Un tânăr era într-un magazin împreună cu tatăl său, când ajung la un raft cu prezervative.
- Ce sunt astea, tată?
- Prezervative, fiule.
- Şi de ce sunt în pachete de câte 1, 3 şi 12?
- Vezi tu, cele de 1 sunt pentru liceeni, pentru sâmbătă seara; cele de 3 sunt pentru studenţi: unul pentru vineri, unul pentru sâmbătă şi unul pentru duminică, iar cele de 12 sunt pentru oamenii căsătoriţi: unul pentru ianuarie, unul pentru februarie, unul pentru martie...
____

Popescu e chemat la şef:
- Popescu, de azi eşti concediat.
Mirat, Popescu întreabă:
- Concediat? Eu ştiam că sclavii sunt vânduţi!
____

Doi prieteni se întâlnesc dimineaţă, la cafea. Unul din ei are un ochi vânăt.
- Ce-ai păţit la ochi?
- M-a lovit nevasta.
- De ce?
- I-am vorbit cu «TU».
- Doamne, iartă-mă, dar ce fel de relaţie aveţi voi în familie de te-a lovit pentru atâta lucru?
- Păi aseară, pe cand mâncam, mi-a zis: "Ştii, dragă, noi n-am mai facut sex de trei luni". Şi eu i-am răspuns: «Poate TU...»
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...