joi, 13 octombrie 2011

Sa zambim - 13 Octombrie 2011

Computerele au fost inventate pentru a face oamenii mai productivi. ...Asta pana cand cineva a inventat Internetul.
____

Cineva isi intreaba doctorul:
-Doctore, de ce nu mi-a venit inca ciclul? Sora mea are ciclu de la 14 ani, iar eu am 17 ani si inca nu mi-a venit. Oare imi va veni mai tarziu din cauza ca ma joc cu papusile ?
- Nuuu, dragul meu MARCEL, cum sa-ti spun....
____

- Astazi arati foarte bine!
- Spui asta la toate femeile frumoase? - intreaba ea.
- Nu, celor frumoase le spun altceva.
____

Femeile se împart în trei categorii:
1. Frumoase.
2. Credincioase.
3. Frumoase şi credincioase, dar din plastic.
____

O musca zbura, in cautare de mancare. Cand, deodata, se simte blocata in ceva. Se uita, niciun fir de panza de paianjen imprejur, dar tot se simtea blocata si nu se mai putea misca. Cand deodata isi da seama:
-Nenorocitul de paianjen si-a bagat wireless!!!
____

De ce barbatii tandri si sensibili nu sunt disponibili?
R: Pentru ca au deja un prieten.
____

Diplomatia este arta de a spune: “Cutu, cutu …”,pana ce apuci sa pui mana pe o piatra…
____

Se intalnesc Bula cu bunicul sau in puscarie.
Bula - Ce faci bunicule? Tu de ce esti aici?
-Pa pa pai am pescuit fara permis.
Bula - Si cat ti-au dat?
- 25 de ani
Bula -Nu se poate, ai mai facut tu ceva.
- Pai, am pescuit cu dinamita.
- Si? Ce ai prins ?
- Ei.... 3 stiuci asa.. de vreo 30cm, 2 salai de 50cm si vreo ... 6 scafandri asa.. mai mititei.
____

In viata, sint doar doua lucruri pentru care trebuie sa-ti faci griji: daca esti sanatos sau bolnav.
Daca esti sanatos, n-ai de ce sa-ti faci griji.
Dar daca esti bolnav, sint doar doua lucruri pentru care trebuie sa-ti faci griji: daca te faci bine sau daca mori.
Daca te faci bine n-ai de ce sa-ti faci griji.
Daca mori, sint doar doua lucruri pentru care trebuie sa-ti faci griji: daca mergi in Rai sau in Iad.
Daca mergi in Rai, n-ai de ce sa-ti faci griji.
Daca mergi in Iad... o sa fii asa de ocupat in a da mina cu toti prietenii tai, ca n-o sa ai vreme sa-ti faci griji!
____

Am fost ieri la un magazin non-stop. Cand am ajuns acolo, proprietarul incuía. I-am zis:
-Hey, aici e un semn pe care scrie ca tine deschis 24 de ore.
La care proprietarul:
-Da, dar nu incontinuu.
____

Nu ma pot gandi la ceva mai rau decat cand te trezesti dimineata fara sa iti amintesti ce s-a intamplat azi-noapte, sau cine e persoana de langa tine, sau cum ai cunoscut-o sau de ce e moarta..
____

Bula se impancienta pe scaunul infirmeriei. Vine o asistenta si ii spune:
-Care e problema?
-Pai a venit o infirmiera si a spus:,,Va fi o operatie foarte usoara, lasa, sunt sigura ca totul va fi bine.
Asistenta:
-Pai ea doar incerca sa te consoleze, sa te calmeze..
Bula:
-Pai problema e ca nu vorbea cu mine..Vorbea cu chirurgul!
____

Ghicitoarea:
-In curand te vei casatori...
-Pai Ionel al meu nu vrea!
-Vad clar doua liniute. N-are de ales!
____

Iata caine, un caine, caine bun, caine mod, de caine, a tine caine, un caine, caine idiot, caine ocupat, pentru caine, 30 caine, de caine, caine secunde!
Acum citeste fara cuvantul “caine”.
____

Cum se numeste p..a in diferite tari:
Anglia: lord ,deoarece se ridica in fata doaamnelor
Rusia: partizan, deoarece nu stii din ce parte te loveste
Romania: folclor, deoarece umbla din gura in gura
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...