sâmbătă, 10 martie 2012

Zambete de primavara - 10 Martie 2012

Se da examen la politie pentru a vedea gradul de inteligenta al politistilor. Intra primul politist. Generalul il intreaba:
- Cat fac 2+5?
- 6.
- Esti sigur?
- Ba nu, 8.
- Esti sigur?
- Nu, 10.
- Iesi afara, esti picat.
Intra cel de-al doilea candidat. Si el este intrebat la randul sau:
- Cat fac 2+5?
Raspunde fara sa se prea sinchiseasca:
- 7.
- Esti sigur?
- Da.
- Foarte sigur?
- Da.
- Bine, ai trecut.
Dupa ce iese si acesta, generalul spune:
- E prost, dar macar are incredere in el…
____

Conversatie intre oameni stresati.
- Nu stii unde mi-e creionul?
- Ba da, dupa ureche.
- Omule, nu-mi complica viata. Dupa care ureche?
____

Ma intorc intr-o zi acasa mai devreme ca de obicei si tocmai o gasesc pe nevasta-mea in pat cu altul...Evident surprinsa, se apuca de urlat:
- Ajutooor!!...Iubitule, bine ca ai aparut, da telefon repede la 112, tipu' asta ma violeaza!!!
Am dat telefon la 112...Prima data a aparut Salvarea si a scos din flacari ce-a mai ramas din ei... Sper ca or fi ajuns si Pompierii, ca n-am mai reusit sa vad nimic din duba Politiei...
____

Un politist l-a tras pe dreapta pe Chuck Norris. Politistul a avut mare noroc, a scapat doar cu un avertisment.
____

Am vazut cand i-a cazut unui tigan portofelul astăzi pe strada.
L-am luat de jos,l-am deschis, m-am uitat in acte, dupa care am alergat dupa el:
- "Ma scuzati, domnul Popescu?"
Tiganul:
-"Nu"
____

M-am trezit intr-o dimineata si am vazut un spiridus cu un plasture pe-un ochi, orbecaind prin casa.
M-am gandit: "Asta da noroc chior!"
____

Soția:
-Fiu-tău m-a adus la disperare.Oriunde aș ascunde banii,locul respectiv îl atrage ca un magnet.
Soțul:
-Încearcă să-i ascunzi în bibliotecă.
____

Lacrimile mamei... te seacă la inimă.
Lacrimile iubitei... te seacă la buzunar.
____

Perle:
* Violenta este atunci cand o persoana raneste cu injurii injurioase si injuraturi, sau bate si-i cauzeaza rani, poate chiar o raneste pe cealalta persoana.
* Violenta este cauzata de nervi.
Cum de nervi?
Atunci cand o persoana se infurie , i se duce si ultimul neuron pe apa sambetei...
* Violenta este cauzata de niste mici pitici care-ti stau in chiloti si te gadila pana te enervezi si iti vine sa bati pe oricine din fata ta!
* Intrebare pusa de un Politist:
Daca sunteti singuri pe strada, fara telefon mobil, si va urmareste cineva, ce faceti?
In mintea Politistului: "MINORI SINGURI PE STRADA??"
In mintea copiilor : "FARA TELEFON??"
____

Intr-un teatru din Bucuresti se juca piesa "Stefan cel Mare", la un moment dat actorul striga: UNDE SUNTETI, MOLDOVENII MEi?
La care trei sferturi din sala: AICI, MARIA TA!!!
____

Tatăl, trîntind facturile de masă:
- Păi da. Pe zi ce trece,cifre în creștere perpetuă...n-am speranță c-am să mai văd vreodată și cifre în scădere.
- Tati... să-ți aduc carnetul meu de note...?
____

Se saluta doi pe strada:
-Ceau.
-Salut.
Se gandeste al doilea dintre ei si incepe sa faca un test de logica: asta mi-o zis "ceau" care rimeaza cu "miau". Miau face pisica. Pisica bea lapte. Laptele vine de la vaca. Asta m-o facut bou!
____

Matematica magică:
259x(vîrsta ta)x39=..surpriză.
____

Un tip spunea: Cine spune de mine ca sunt rasist, sigur nu mi-a vazut colectia de filme p*rno.
____

Sa nu-ti fie niciodata frica sa faci lucruri noi. Tine minte, Titanicul a fost facut de profesionisti, iar Arca de un amator.
____

De fapt,sînt doar două lucruri pe care bărbatul ar pretinde ca femeia să le facă în grabă:
Să se îmbrace.
Să se dezbrace.
Ordinea este aleatorie.
____

Într-o intreprindere de producție:
„Stimate lucrătoare
Dacă purtați halate lungi și largi,feriți-vă de organele în mișcare ale utilajelor.
Dacă purtați halate scurte și strîmte,feriți-vă de organele în mișcare ale mecanicilor de întreținere.
Conducerea”
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...