marți, 20 martie 2012

Zambete de primavara - 20 Martie 2012

Unii scriu normal, UNII SCRIU CU CAPS LOCK, IaR unII PaRca ar FacE SeX pE TaStaTURa!
____

Intr-un orasel, un politist opreste pe un motociclist care parea ca se grabeste cam tare.
- Dar domnule ofiter, spune motociclistul, pot sa va explic.
- Nici un cuvant! sare ofiterul. Te las sa te calmezi la inchisoare pana cand se intoarce seful meu.
- Dar, domnule ofiter, vreau doar sa spun ca…
- Ti-am mai spus sa te linistesti. Acum te duci la inchisoare!
Peste cateva ore, ofiterul vine sa vada ce mai face detinutul:
- Hai fii linistit, din fericire pentru tine, spune politistul, seful este la nunta fiicei lui.O sa vina foarte bine dispus de acolo.
- Credeti? spune detinutul. Eu sunt mirele.
____

In sala de asteptare a unui cabinet, o pacienta se confeseaza altei paciente:
- Cand nu ma simt bine ma duc la doctor, caci trebuie sa traiasca si el. Pe urma, cumpar medicamente de la farmacist, caci trebuie si el sa traiasca. Apoi ajung acasa si le arunc, ca si eu trebuie sa traiesc.
____

Am dus copiii la unul dintre aceste locuri de joaca, ieri. Nu mai merg acolo niciodata, s-a lasat cu lacrimi, urlete si plansete.
M-am blocat intr-un tobogan şi am avut un atac de panica…
____

Tanara sotie ii trimite de la spital o telegrama sotului:
"Scumpul meu Petre, alaltaieri s-a nascut ingerasul nostru de baiat. E dulce, dar din pacate eu nu am lapte, asa ca am fost obligata sa angajez o doica de lapte din Grenada . Eu n-am nici o vina, dar se pare ca din cauza ca ea este negresa, pielea copilului s-a inchis la culoare si este aproape neagra. Te iubesc si abia astept sa vin acasa cu odorul nostru."
Telegrama lui Petre catre mama lui, proaspata bunica:
"Draga mama, Anca a nascut alaltaieri un baiat. Totul a decurs bine, dar ea neavand lapte, a fost obligata sa angajeze o doica de lapte din Grenada care este negresa. Cum a inceput sa alapteze copilul, pielea lui delicata a devenit neagra. Anca n-are nici o vina ca n-a gasit o doica alba. Te sarut cu drag,
fiul tau Petre."
Telegrama Mamei catre Petre:
"Draga Petrisor, ma bucur ca sunt bunica si va felicit. Pot s-o inteleg pe Anca, pentru ca eu am fost exact in aceeasi situatie cand te-am nascut. N-am avut lapte si a trebuit sa te hranesc cu lapte de vaca.
Eu n-am nici o vina ca ai iesit un bou..."
____

Ginerele aduce acasa doi pepeni si spune catre soacra-sa:
- Mama soacra, te-am auzit ieri spunand ca ai da jumatate din viata pentru un pepene. Uite ti-am adus doi...!
____

Noapte de iarna, furtuna. Un brutar tocmai voia sa inchida magazinul, cand intra pe usa un client infrigurat care voia sa cumpere un cozonac.
- Sunteti insurat, domnule? intreaba brutarul.
- Bineinteles! Dar ce, credeti ca mama m-ar fi trimis la cumparaturi pe o vreme ca asta?!
____

Bula nu foloseste "cheia franceza" zice el, pentru ca nu are o casa in Franta.
____

Un tip si o tipa in pat, actiune din greu. Dintr-o data se aude o frana de masina in fata casei. Tipul sare din pat, isi ia hainele in brate, tipa ii deschide geamul, iar el sare. Dupa un timp se aude un ciocanit la usa. Tipa deschide, in usa ... tipul cu hainele in brate. Dupa un moment de liniste, acesta ii spune:
- Ma, nevasta, da‘ stresati mai suntem!
____

În timp ce tatăl era la serviciu, mama şi copilul stăteau acasă şi îşi vedeau de treburi. La un moment dat, soţia încearcă să-şi sune soţul, însă constată că a rămas fără credit.
- Suna-l şi tu pe taică-tu şi vezi când ajunge acasă.
După vreo 3 minute:
- Am sunat mamă, dar răspunde o tanti şi nu vrea să mi-l dea la telefon.
Se face seară şi bărbatul ajunge acasă, obosit şi flămând. Nevasta înfuriată până la culme, se duce direct la el şi îi scapă 2 palme.
- Pentru ce au fost astea, femeie?
- Gigel, vino şi zi-i lu tati ce spunea femeia aia!!
- "Pentru moment, abonatul nu poate fi contactat, vă rugăm reveniţi''.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...