sâmbătă, 24 martie 2012

Zambete de primavara - 24 Martie 2012

Sotia se duce la Politie sa-si declare sotul disparut.
- Ce mesaj sa-i transmitem in cazul in care il vom gasi?
- Spuneti-i ca mama nu mai vine la noi, s-a razgandit!
____

Ea : Cu cate femei te-ai culcat ?
El : Numai cu tine, iubire, cu restu am stat treaz...
____

Un tip povesteste:
Cand eram copil, parintii mi-au spus ca in viata pot fi oricine vreau eu sa fiu.
10 ani mai tarziu, am fost arestat pentru furt de identitate.
____

Un prieten s-a imprumutat si si-a facut vasectomie, dar a uitat sa plateasca. Banca a venit si a lasat-o gravida pe nevasta-sa.
____

În faţa votului, un prost este egal cu un deştept.
Dar doi proşti nu sunt egali cu doi deştepti, pentru că, din doi deştepti, unul n-o să vină la vot, fiindcă i se pare că totul e lipsit de sens.
Trei proşti nu fac nici atât cât trei deştepti, pentru că, din trei deştepti, unul are probleme existenţiale şi nu vine la vot, iar altul e sigur că o să iasă tot ăia şi n-are sens să se mai ducă.
Patru proşti contra patru deştepţi?
Exclus! Din patru deştepti, unul n-are Mercedes şi i se pare că n-o să se schimbe nimic, altul ştie el cine o să iasă, iar al treilea preferă să adoarmă la un film bun de cinematecă.
R*hat, asta e democraţia: 100 de deştepti n-or să facă niciodată cât un singur prost care votează!!!
____

Bula merge in America si se hotaraste sa'si tatueze pe p***s numele iubitei sale, Wendy. In mod normal, din tatuaj se vedeau numai literele "Wy". Mergand pe plaja la nudisti, intalneste un negru care avea pe sex tatuate aceleasi litere.
-Cum, si tu tot cu Wendy?
-Nu, eu cu "Wellcome to Miami beach.We wish you a fine and long holliday."
____

El: Am cumparat ieri un prezervativ fosforescent. S-o fi vazut pe prietena mea cum s-a luminat la fatza…
____

Dimineata. Sotia trage patura de pe sotul adormit.
El:
- Ce, din nou?
- Nu, nu - e timpul sa mergi la lucru!
- Uraaaaaaaaaa! La lucru, la lucru!!!
____

O domnisoara, in strada, catre un domn mai in varsta:
-Imi spuneti, va rog, cum pot ajunge la maternitate?
-Facand sex, draga mea, altfel n-ai nici o sansa!
____

M-am cazat la hotelul asta de cinci stele, lux ce mai.....
Va spun, prosoapele erau atat de groase ca abia am reusit sa inchid valiza!!
____

I: Care este cea mai neplăcută oră pentru o femeie?
R: Unu fără ceva.
____

Pentru a opri scăderea leului, România trece în ultima duminică din martie la leul de vară...
____

Intru in casa, astazi, si o gasesc pe sotia mea pe canapea, alaturi de amanta mea.
- Ce se intampla aici?
- Tu sa-mi spui!!!, zice nevasta-mea.
- Ce sa-ti spun, vad ca stai pe canapea, cu o necunoscuta. Atat!
- O necunoscuta, haa?, striga amanta mea, eu nu sunt nici o necunoscuta, facem sex de sase luni!
Atunci m-am uitat la sotia mea si am intrebat-o:
- Este adevarat???
____

Mahmur, m-am trezit din cauza zgomotului pe care il facea dobitocul asta de vecin al meu in timp ce tundea gazonul din fata casei. Va trebui sa-l tunda in jurul meu, eu nu ma misc de aici !!!
____

Un tânăr însurățel, discută cu tac-su despre căsnicie.
-Bă, zice bătrânu, eu, imediat după ce m-am însurat, am băgat-o pe mă-ta-n cameră, mi-am scos pantalonii și i i-am dat ei: „-Îmbracă-i!”...ea, s-a uitat la mine, „Cum să-mbrac eu nădragii ăia?” iar eu am zis „Corect! să-ți fie clar cine poartă pantaloni în casa asta!”. ...
Ajunge ăsta tânăr acasă, o cheamă pe nevastă-sa, își scoate pantalonii și i-i dă:
-Îmbracă-i!
-Cum să-mbrac eu nădragii tăi!?
-Corect! să-ți fie clar cine poartă pantaloni în casa asta! Se uită fata... își scoate și ea chiloţii și i-i dă lui:
-Îmbracă-i!
-Ce dracu să caut eu în... ăia ai tăi?
-Corect! n-ai ce să cauți!... cel puțin, pînă nu-ți schimbi atitudinea.
____

O dimineata buna este atunci cand te trezesti nu pentru micul dejun, ci pentru pranz!
____

- D-le doctor, va mulţumesc! Atat de bine m-ati operat... asta este pentru dumneavoastra!
- Nu, nu trebuie...
- Va rog sa-l luati...
- Nu, nu e nevoie, ce sa fac cu...
- Si eu ce sa fac cu piciorul asta? Luati-l!!!
____

Bătaie cu săbii în faţa unui liceu din Botoşani. Elevii s-au justificat spunând că n-au laborator de istorie în şcoală şi se descurcă şi ei cum pot.
____________________________________________________________________

2 comentarii:

Vilhelm man spunea...

M-ai facut sa zambesc:)
O primavara frumoasa si relaxanta sa ai!
Coltisor de Rai

ottilia spunea...

Multumesc, la fel !!!

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...