duminică, 18 martie 2012

Zambete de primavara - 18 Martie 2012

Doi ardeleni citeau ziarul :
-Bai Ioane , uite ce scrie-n ziar:"O bomba costa 4 milioane de dolari"!
-Tulai , de-ar cadea si in curtea noastra una!
____

- Tată, nu-i aşa că vrăjitoarele nu există?
Tatăl, privind spre nevasta-sa:
- Dragul meu, când eram mic, credeam la fel!
____

Patru tipi căsătoriţi merg la pescuit. Cam după vreun ceas se putea asculta următoarea conversaţie:
- Nici nu vă-nchipuiţi ce a trebuit să fac să pot veni la pescuit!
Am promis că în următorul sfârşit de săptămână voi zugrăvi toată casa.
- Nici pe mine nu m-a lăsat să vin până n-am promis că voi schimba toată gresia în jurul piscinei.
- Voi vă plângeţi pentru nişte fleacuri. Eu a trebuit să promit că voi renova bucătăria inclusiv schimbarea electrocasnicelor... Şi aşa au continuat să pescuiască până când şi-au dat seama că cel de al patrulea nu zisese nimic.
- Hei, tu, doar nu vrei să ne faci să credem că n-a trebuit să promiţi nimic!
- Eu am pus deşteptătorul să sune la 4:30 AM şi când a sunat, m-am apropiat de soţia mea şi i-am susurat la ureche: "pescuit sau sex?" Şi ea mi-a răspuns:
- Să te îmbraci bine!
____

Barbatul e ca un frigider din acela portabil de plaja.
Daca ii umpli cu bere poti sa-l duci unde vrei.
____

I-am spus soţiei mele “La mulţi ani dragostea mea, hai deschide cutia!"
- "Dar ştiu deja ce este." mi-a zis
-“Nu stii” zic "Am pus ceva in plus."
-"Hai ca m-ai facut curioasa" zice "Ce-ai pus??
-“Extra pepperoni” i-am raspuns.
____

Narcisist - persoana care se bucura de dragoste reciproca si nu are rivali!
____

Am fost la cumpărături cu prietena mea in supermarket ieri,cand deodata striga la mine:
-“Esti cel mai lenes prieten pe care l-am avut vreodata!!”
Am fost atat de surprins de afirmatia ei incat… aproape ca am căzut din cărucior...
____

Q: Ce este Soarele?
A: Un arici mic si galben.
____

Q: Care este barfa absoluta?
A: Mutul povesteste surdului ca orbul l-a vazut pe schiop alergand dupa chel sa-l traga de par.
____

- Gogosile sunt sanatoase?
- Pai... n-am vazut pana acum una bolnava.
____

Dacă e sa invatam un singur lucru din Frumoasa si Bestia, este că aspectul nu conteaza atâta timp cât eşti un print miliardar care detine un castel.
____

Hamsterul fiicei mele a murit, aşa că m-am gandit sa il înlocuiesc în timp ce ea era la scoala. Cand a venit acasa, a observat şi mi-a spus:
"Ce naiba faci în cusca hamsterului, tata?"
____

Ghicitoare: e cladire mare, multe persoane in interior, toti sunt hoti si talhari.... ghici !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ınןnɹodod ɐsɐɔ
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...