sâmbătă, 31 martie 2012

Zambete de primavara - 31 Martie 2012

Seful intra la lucratorii sai:
- V-am spus: in timpul lucrului sa nu fumati!
Unul dintre lucratori, uitandu-se la sef:
- Dar cine lucreaza?
____

Sotul doneaza sange pentru a salva viata sotiei. Cateva luni mai tarziu au divortat.
- Sa-mi dai sangele inapoi, nenorocito!
Sotia ii arunca un tampon si ii spune:
-In rate lunare, nenorocitule!
____

Cel mai tare film de groaza:singurul om de pe Pamant statea in camera....cand,deodata aude un ciocanit in usa!
____

O tipă intră într-unul dintre cele mai şic magazine de încălţăminte:
- Vreau trei perechi de pantofi. Cei mai scumpi. Clasici. Nu mă interesează forma sau culoarea. Să fie cu tocuri foarte joase.
- La ce să se asorteze?
- La un miliardar gras, chel şi scund!
____

Doi prieteni discuta in pauza de pranz la serviciu:
- Cum, tu joci poker, acasă, cu sotia?
- Ce să fac? E singura modalitate de a-mi recupera o parte din salariu!
____

Daca ai impresia ca tara ta nu se intereseaza de tine, incearca macar o data sa nu platesti impozitele.
____

Bărbaţilor, ţineţi minte! Dacă vreţi să nu fiţi înşelaţi, femeia trebuie să aibă şifonierul plin de haine, astfel încât amanţii să nu aibă loc acolo!
____

Toti cred ca visul oricarei femei este sa-si gaseasca barbatul ideal. Da, din parti! Visul oricarei femei este sa manance tot ce-si doreste si sa nu se ingrase!
____

Ion la inchisoare, condamnat la moarte, miezul iernii ultima dorinta...
-Vreau sa mananc zmeura !
-Pai, Ioane, nu vezi, e iarna, de unde zmeura?
-Nu`i nimic, eu nu ma grabesc !
____

Asta nu-i banc:
Plajele de nudişti pot fi periculoase pentru navele care circulă în apropierea lor. Acum câţiva ani, un iaht cu 60 de persoane la bord s-a răsturnat pe ţărmul texan al Golfului Mexic după ce toţi pasagerii s-au îngrămădit pe aceeaşi parte a navei pentru a vedea nudiştii de pe o plajă din apropiere.
____

"Tuturor celor care nu au reusit sa termine liceul doresc sa le spun:
- tineti minte 2 lucruri:
1. Nu fiti tristi, ati facut tot ce ati putut!
2. Nu-mi place ceapa in BigMac"
____

Am vazut zeci de filme de groaza, dar tot imi sta inima cand sare pâinea din toaster!
____

Nevasta catre Ion:
- Ai auzit de adolescenta aia blonda, cu tzatze mari ,de peste drum, ca a fost violată în parc aseara. Iti imaginezi prin ce-a trecut..? ... Ioane, Ioane!!!!? Tu asculti ce-ti spun eu aici??
-Sssssshhh - zice Ion - acum imi imaginez….. in parc ai spus?
____

O masina este gasita facuta praf,izbita de un stalp.
Ca prin minune,casetofonul ramasese intact,lucru de care s-au minunat si politistii,si culmea,mai si mergea si rula o melodie cu Guta.
-Mda,zice un politist,asa sinucidere nu am vazut in viata mea!
____

In curand, in cinematografe, Titanic 3D…..poate asa vor vedea iceberg-ul, la naiba!!!
____

Papa, Berlusconi si Bush zburau cu avionul. Avionul are o defectiune grava si pilotul ii anunta cum stau lucrurile dar ca partea cea mai proasta e ca sunt numai trei parasute. Bush:
- Eu sunt cel mai puternic om din lume asa ca e logic sa ma salvez! Smulge cu forta o parasuta si sare.
Berlusconi:
- Eu sunt cel mai destept om de pe planeta! E numai drept sa mai traiesc. Smulge si el o parasuta si sare.
Papa catre pilot:
- Fiule, eu ma am pe bune cu Cel de Sus si poate ca o sa faca o minune pentru mine, iar daca nu o face oricum ajung in Rai. Asa ca ia tu parasuta care a mai ramas!
- Nu e nevoie de asta Sfintia-Voastra, avem inca doua parasute fiindca cel mai destept om din lume a sarit cu rucsacul meu!
____

Am avut un schimb dur de replici cu soţia mea în timp ce ne pregăteam de divorţ. Ea mi-a spus:
-"Sa stii ca pastrez copilul, eu l-am nascut, este al meu !!"
-"Nu este adevarat, nu-i al tau " i-am raspuns
- "Cine naiba 'crezi că i-a dat naştere atunci?" mi-a replicat
-“Iti mai aduci aminte” i-am zis “ in ziua in care s-a nascut, a facut pe el, si m-ai rugat sa merg sa-l schimb???” “Ei bine, l-am schimbat!!!”
____

Prietenia intre femei:
O femeie se intoarce acasa dimineata. Barbatul o intreaba unde a fost pina la ora asta, la care femeia raspunde ca a dormit la cea mai buna prietena a ei. Barbatul da telefon la 10 cele mai bune prietene ale sotiei: nici una nu ii confirma ca a dormit noaptea la ea.
Prietenia intre barbati:
Se intoarce barbatul dimineata acasa. Femeia il intreaba unde a fost pina la ora asta. El isi argumenteaza lipsa datorita faptului ca a dormit acasa la cel mai bun prieten. Femeia telefoneaza la 10 cei mai buni prieteni a sotului ei si din toti, 8 ii confirma ca intr-adevar noaptea precedenta sotul ei a dormit la ei... Ceilalti 2 insista ca inca se afla acolo...
____

Gandeste-te la o litera intre C şi V
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Rosteste-o cu voce tare in timp ce misti pagina in jos.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Continua, nu te opri ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gandeşte-te la un animal care începe cu acea litera
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Repeta cu voce tare numele animalului ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gandeste-te la o persoana de sex opus al carei nume începe cu ultima litera din numele animalului
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Repeta-i cu voce tare, de trei ori, numele .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Trebuie sa te concentrezi...
Inca putin...
.
.
.
.
.
.
Acum numara literele din numele respectiv pe mana stanga
.
.
.
.
.
.
Ridica mana stanga si tine-o vertical la nivelul fetei
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Uita-te cu atentie la liniile de pe palma ta
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Cumva liniile formeaza prima litera a numelui persoanei la care te-ai gandit?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
LOGIC CA NU !!!!
.
Acum da-ti o plamuta si lasa te de jocuri paranormale...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...