marți, 27 martie 2012

Zambete de primavara - 27 Martie 2012

Janos si Gyuri se plimbau noaptea prin padure...si cum mergeau ei, brusc sunt atacati de talhari ...Sunt batuti bine si legati de un copac. In timp ce banditii se gandeau ce sa faca cu ei, la un moment dat se aude galop de cal in departare...se uita ei vad un cal negru, un calaret cu manta neagra, avea o palarie neagra pe cap, ochii erau ascunsi de o esarfa neagra. Sare de pe cal direct intre banditi, scoate sabia si rand pe rand banditii o iau la fuga. Cu o lovitura de sabie taie franghiile ce ii tineau pe cei doi legati, se urca pe cal, si inainte sa dispara face un Z mare pe un copac din preajma...in acel moment, cei doi prieteni, nedumeriti:
- Zolly ?? Te vagy??
____

Toti prietenii ma intreaba cum de reusesc sa am asa multe femei....
E simplu, "Click Dreapta> Save Image As"...
____

Diferența dintre rocker si manelist :
1.Rockerul are motocicleta.. Manelistul are o bicicleta
2.Rockerul are un tricou cu trupa preferata.. Manelistul are un tricou mulat cu De Puta Madre (mama este *****) acelasi model la toti..
3.Rockerii canta despre realitate si hobby-uri..Manelistul canta despre dusmani ca are prea multi..
4.Rockerii au parul lung si atat..Manelistii il dau cu gel de 50 bani din bazar..
5.Rockerii dau din cap..Manelistii dau din ce gandesc(din ***)..
6.Rockerul isi vede de treaba lui.. Manelistul isi vede de treaba altuia..
7.Rockerii sunt uniti si prietenosi..Manelistii se iau la bataie intre ei ca unu are lantul mai gros decat celalalt..
8.Rockerul o sa dea mesajul mai departe.. Manelistul o sa taca si o sa injure
____

Barmanul catre client:
- Aveti paharul gol. Mai doriti unul?
- In puii mei, la ce-mi trebuie doua pahare goale?
____

Ei au trait mult si fericiti. Mai intai o luna fericiti, apoi 50 ani mult!
____

De ce bebelusul vrea la mama?
Pentru ca il ameninta taica-su...
____

La scoala...
Profesoara:
-Bula..da un exemplu de prefix...
Bula:
-De Orange sau de Vodafone?
____

Emblema vremurilor noi este secera şi ciolanul...
____

Un cap ridicat la putere devine pătrat.
____

El: Prietena mea este frumoasa, inteligenta, loiala şi se uită peste umărul meu acum cand scriu...
____

Scorpia de nevasta-mea imi reproseaza tot timpul ca nu aduc destui bani in casa. I-am explicat ca in ziua de azi publicul nu mai gusta atat de mult genul asta de
spectacol pe care il prestez eu, adica pantomima.
- Pe naiba, imi zice, poate vrei sa spui ca nu ai tu pic de talent...dac-as fi eu in locul tau sigur m-as descurca mai bine...
- Crezi?...ii spun complet dezolat, ia sa te vad!...
Asa ca a doua zi o iau cu mine in sala de spectacole, o pun sa intre intr-o cutie mare de sticla, si inainte de a o inchide, ii spun:
- Hai, curaj, arata ce stii!...Publicul asteapta!...
La sfarsitul show-ului de pantomima prestat de nevasta-mea toata sala era in picioare, aplaudand frenetic... Se pare ca ii reusise perfect...
Am uitat insa sa precizez un mic amanunt: Cutia era ERMETICA!
____

Care este diferenţa dintre hoţi şi neveste?
-Hoţii îţi cer banii sau viaţa, nevestele le vor pe ambele...
____

Un bărbat era extrem de fericit şi mândru că avea şase copii. Atât de fericit, încât începuse să-şi strige soţia "Mamă a şase", în ciuda împotrivirii ei. Azi aşa, mâine aşa... Până când, la un eveniment extrem de important, unde toţi prietenii de seamă erau de faţă, bărbatul se ridică de la masă şi strigă în gura mare:
-Dansezi, "Mamă a şase"?
La care soţia, vădit deranjată:
-Bineînţeles, "Tată a unul"!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...