vineri, 9 martie 2012

Zambete de primavara - 9 Martie 2012

Am fost într-un club de striptease aseara,si cum stateam eu acolo, vine o “caprioara” mai durdulie, si incepe sa danseze pe masa mea.
-“Mama,mama ce picioare”i-am zis
-“Crezi?” mi-a raspuns zambind
-“Cu siguranta”,i-am zis “majoritatea picioarelor de masa ar fi cedat sub greutatea asta!!”
____

El: Iubita mea, știi câte lucruri ți-as face?
Ea: Câte lucruri mi-ai face?
El: Foarte multe lucruri!
Ea: Cum ar fi?
El: Păi... dacă insiști să fiu un romantic incurabil! Ți-aș rupe picioarele!
____

- Iubito, ce cadou să îți iau de 8 Martie?
- Dragul meu, nu contează! Important este să aibă cutia de viteze automată!
____

M-am dus acasa la prietenului meu evreu, dadea tapetul jos de pe pereti.
- "Ce faci,redecorezi?" l-am intrebat.
- “Nu,nu, ma mut”
____

Privind o scena romantica intr-un film, o femeie devine nitel sentimentala.
Sotul ei se apleaca spre ea si ii sopteste cele trei cuvinte magice, pe care le are in minte: „Da-mi floricelele”.
____

Vine un obez la doctor: "As dori un tratament eficient pentru slabit!"
- Bine, cand sunteti dispus sa incepeti tratamentul?
- Dupa masa...
____

Un bărbat în uniformă trage pe dreapta un tip:
- "Domnule, va rog sa ieşiti din maşină."
Tipul a iesit din masina, i s-au pus cătuşele si apoi a fost impins pe capota.
- "Poate... imi spuneti si mie ce am făcut, domnule politist?"
- "Aaaa, nu sunt politist…” a zis acesta... in timp ce se descheia la curea…
____

I : Ce scrie pe chilotii unei blonde?
R: NEXT PLEASE!
____

-Vecine , nevasta-mea ma inseala!Mi-a zis ca a dormit la Maria.
-Si?
-Pai... la Maria am dormit eu!
___________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...