miercuri, 21 martie 2012

Zambete de primavara - 21 Martie 2012

Bula merge la cabinetul medical.
-Domnule doctor,eu simt ca am trei oua.
Verifica medicul,mai verifica odata.
-Bula,s-ar parea ca esti normal.Ai doua.
-Nu se poate domn doctor,am trei,eu asa simt.
Verifica iar doctorul,insa nu vede nimic anormal.
-Bula n-ai decat doua,cum e si normal.
-Trei am domn doctor.
-Bula ai doua si asa si trebuie.La revedere!
Pleaca Bula.La iesirea din cabinet se intalneste cu un prieten.
-Ce faci Bula?De unde vii?
-Taman mi-am facut masaj la oua!
____

Un tip: Inca de cand eram copil, pasionat de lectura fiind, bateam frecvent drumul de la librarie la biblioteca, fiind interesat sa gasesc o carte despre femeile care refuza sa faca sex...
Inca o mai caut si astazi.
____

Viaţa modernă nu ne permite să investim timp pentru citirea de cărţi bune.
De aceea vă trimit un scurt rezumat al câtorva cărţi clasice, ceea ce vă va permite sa fiţi considerat un intelectual.
Madame Bovary/ Gustave Flaubert(778 pagini)
O femeie care isi inseala sotul cu cofetarul, laptarul, postasul, farmacistul, proprietarul unei pravalii de obiecte de croitorie, un vecin bogat, intra in depresie, inghite otrava si moare.
Razboi si Pace / Tolstoi (1200 pagini)
Un tanar nu vrea sa mearga la razboiul unde Napoleon cucereste Moscova pentru ca e indragostit. Prietena tanarului se casatoreste cu altul.
In cautarea timpului pierdut / Marcel Proust (1600 pagini)
Un tanar astmatic sufera de insomnii pt. ca maica-sa nu-l saruta inainte de culcare. A doua zi (pag. 486, vol 1) el mananca o prajitura si scrie o carte. In aceeasi seara (pag. 1344, vol 4) are un atac de astm pt. ca prietena lui refuza sa-I sarute. Totul se termina cu un mare bal (vol. 7) cand deja cu totii sunt batrani.
Romeo si Julieta / William Shakespeare (268 pagini)
Un tanar si o tanara se indragostesc ca nebunii dar familiile lor declara ca asta e o dragoste interzisa. Cele 2 familii se lupta unii cu altii cu cruzime si sunt multe victime. Un preot are o idee tampita si tanara pereche de indragostiti moare cand beau otrava in loc de somnifer.
Oedip rege / Sofocles (620 pagini)
Un nebun nu asculta de spusele unui orb, isi omoara tatal, si o mananca pe maica-sa dupa ce i-a scos ochii. Din aceasta cauza, dupa cateva sute de ani au aparut psihanalistii care-ti dovedesc ca tu mergi pe aceeasi cale si iti scot ochii la fiecare intalnire.
Othello /William Shakespeare (440 pagini)
Un rege tampit are un bastard de prieten care se supara pe el pentru ca nu-i da un job de functionar public si, ca sa se razbune, il convinge ca nevasta-sa il inseala. Regele il crede si o omoara pe regina. Imediat dupa aceea descopera ca ea nu l-a inselat, il aresteaza pe ticalos si se sinucide.
Buuun!!! Acum ca ai economisit cel putin 500 de lei si citirea a peste 5000 de pagini, poti sa citesti linistit ziarul sau sa continui sa misti mouse-ul fara mustrari de constiinta.
____

Ion si Gheoghe se gandeau sa faca o farsa. Pana la urma au luat trenul.
Veni controlorul.
-Biletele va rog .
Ion si Gheorghe ii aratara biletele.
Controlorul pleca.
Gheorghe si Ion incep sa rada ...
-Nu stie ca tu ai biletu meu si io pe al tau.
____

I: Ce ii sperie pe barbati la prima intalnire?
R: Nota de plata...!
____

La casatorie barbatul primeste doar pachetul majoritar de actiuni la Sotia SA. Restul de 49 % apartin altora!
____

Nu toţi oamenii, care vorbesc singuri pe strada, au bluetooth. Unii dintre ei chiar sunt idioti!
____

Pentru a deveni barbat, un baiat este ajutat de o femeie.
Pentru a deveni femeie, o fata este ajutata de un barbat.
Ulterior, ticalosi si c*rve devin fara ajutorul cuiva!
____

Ce nu ştiaţi despre Dragobete
De Dragobete, tinerii le scot pe fete în oraș. Iar dacă e o iarnă cu precipitații masive, le lasă lor onoarea de a da zăpada pînă la restaurantul din centrul satului.
În comuna Frecăței, Județul Tulcea, Dragobetele nu se mai sărbătorește de 4 ani, după ce, la ultima petrecere, 12 persoane au fost rănite cu săgeți de un domn în stare de ebrietate care credea că e Cupidon
Pentru fanii echipei Rapid, este foarte deprimant să fie singuri împotriva tuturor de Dragobete
De Dragobete, țiganii obișnuiesc să urce într-un autobuz extrem de aglomerat și să fure inima cuiva.
Se spune că în această noapte fetele nemăritate îşi visează ursitul, după care pleacă din club în maşina lui şi ajung să se prostitueze în Italia.
O veche tradiţie românească spune că, de Dragobete, băieţii le alergau pe fete, iar dacă le prindeau, le furau geanta de pe umăr. O tradiție de altfel încă perpetuată în zonele aglomerate ale Capitalei.
____

Un bucureșean a găsit un șoarece în sticla de bere.
Se pare că pe capacul sticlelor în care nu se găseau șoareci scria “Mai caută”.
____

Plecand de la fraza urmatoare :"Prostia si placerea in viata se platesc.";ajungem la concluzia ca:"In viata bugetarii platesc 25% din salariul lor ca prostii pentru placerea politicienilor."
____

Sotul a decis sa participe la nastere. Cand sotia lui a inceput sa nasca si el a lesinat, doctorii l-au readus la viata si iarasi a lesinat si iarasi doctorii l-au readus la viata, scena care s-a repetat de cateva ori. In cele din urma si-a revenit. Doctorii:
- Felicitari, ati devenit tata!
- Ce am, fata sau baiat?
- Fata.
- Slava Domnului, ca nu va suferi asa ca mine!
____

Daca mult timp traiesti fara sotie, te obisnuiesti cu femei tinere si frumoase.
____

Un cuplu :
Sotul: - Draga, tu m-ai inselat vreodata?
Sotia: - Pai... trebuie sa te duci la seviciu, nu mai este timp...
Sotul: - Am timp. Hai spune, m-ai inselat ? Si daca da, zi-mi si numele lor ?
Sotia: - Nu cred ca ai 3 ore la dispozitie...
____

Dacă vrei sa te vorbeasca toata lumea de bine, atunci trebuie ori sa mori,ori sa să câştigi la loterie.
____

Stii ca ai imbatranit, atunci când tu şi dinţii tai nu mai dormiti împreună...
____

Bărbatii sunt ca fierul de călcat, te aburesc până te ard.
____

El: Eu si cu sotia mea intotdeauna facem schimb de pareri: vin cu a mea si plec cu a ei!
____

Mi-am cumparat GPS-ul asta nou, si când am ajuns la marginea unui parc plin cu oameni, mi-a zis sa merg tot inainte. Cred ca am cumpărat din greşeală versiunea islamică.
____

Decizia de a se casatori este, uneori, ultima decizie, pe care o ia barbatul de sine statator!
____

Scriu acum o carte despre psihologia inversă.
Va rog sa n-o cumparati.
____

In urma cu cativa ani m-am casatorit din dragoste cu o vaduva care avea o fata de 18 ani. Tatal meu, dupa casatorie, m-a vizitat de mai multe ori, ca pana la urmasa sa se indragosteasca de fiica vitrega, si sa o ceara in casatorie fara a-mi cere consimtamantul.
Deci, fiica mea vitrega mi-a devenit mama vitrega, iar tatal meu, ginerele meu.
Sotia tatalui meu, adica fiica mea vitrega, care in acelasi timp este mama mea vitrega, a nascut un baiat, care este nepotul meu, fiindca eu sunt sotul mamei fiicei mele vitrege, dar acest baiat este si... fratele meu.
In acelas timp, sotia mea a devenit bunica, deoarece este mama sotiei tatalui meu, iar eu sunt nepotul sotiei mele. Nu mult mai tarziu, sotia mea a nascut un baiat, care a devenit cumnat cu tatal meu, fiind fratele vitreg cu sotia tatalui meu si in aceasta calitate, este si unchiul meu. Copilul meu este fratele mamei mele vitrege, iar prin mama mea vitrega, sotia mea a devenit bunica si eu am devenit bunicul meu propriu.
Avand in vedere cele de mai sus, intreb: daca copilul meu, care in acelasi timp este unchiul meu, cumnat cu tata si frate cu mama mea vitrega, ARE DREPT LA ALOCATIE DE STAT PENTRU COPII?
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...