miercuri, 7 martie 2012

Zambete de primavara - 7 Martie 2012

Doctorul catre pacient:
- Fumezi?
- Nu.
- Consumi alcool?
- Nu.
- Nu mai ranji ca un cretin. Oricum voi gasi ceva!
____

Femeile, de obicei, au doua probleme în viaţa:
1.- De ce nimeni nu se uită la mine, chiar sunt atât de neatrăgătoare ?
2.- Oare de ce se holbează `boul` ăsta la mine ?
____

Am venit acasă mort de beat seara trecuta si m-am dus direct in camera sa ma bag la somn. Cum ma dezbracam eu asa ,ma uit pe geam si-l vad pe unu’ care dadea tarcoale masinii mele in fata garajului. Am deschis fereastra si-am strigat la el:
-Baaaa!
-Ce? Zice el.
-Ai zece secunde sa dispari de langa masina mea, altfel sun la politie !
La care el zice:
-Ai 5 secunde sa iesi dracu 'afară din casa mea, ca sa nu-ti rup picioarele !
____

Sotul si sotia, seara in pat. Sotul:
- As vrea sa facem dragoste acum. Acum, te doresc atat de mult!
Sotia buimacita de somn:
- Te rog, nu acum. Mi-e foarte somn si ma doare capul. Maine! Iti promit!
Sotul:
- Sssssst! Vorbesc la telefon!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...