miercuri, 16 mai 2012

Zambete insorite - 16 Mai 2012

Doi prieteni vorbeau:
-Cum e, ma, sa fii insurat?
-Super tare, ma simt de parca as avea iarasi 16 ani.
-Adica?
-Fumez in toaleta, beau pe ascuns…
____

Sotul intra rapid in casa, se arunca catre sotie, o saruta si primeste ca raspuns un sarut fierbinte.
- Acum, spune sotul, spune-mi cum arat fara mustati?
- Ah! Tu erai ?!!
____

Un tip, incepator in ale golfului, se rataceste pe la jumatatea terenului de golf. Din fericire intalneste o femeie si o roaga sa-l ajute sa se orienteze.
- Uitati, domnule, dumneavoastra sunteti cu o gaura in urma mea. Cum eu sunt la 6, dumneavoastra sunteti la 5.
Omul fericit se pune din nou la joc, dar dupa un timp se pierde iarasi. Intamplarea face ca intalneste aceeasi femeie si o roaga inca odata sa-l orienteze.
- Continuati sa fiti cu o gaura in urma mea, cum eu sunt la 8, dumneavoastra sunteti la 7.
Omul isi cere scuze, termina jocul si intra in Club unde o vede pe tanara femeie. Ca semn de recunostinta, o invita sa ia ceva impreuna.
- Cu ce va ocupati? intreaba el ca sa sparga gheata...
- Nu am curaj sa va spun, fiindca toti oamenii carora le povestesc rad de mine.
- Aveti cuvantul meu ca n-am sa rad de dumneavoastra!
- Ei, bine, vand tampoane.
Tipul incepe sa rada nestapanit atragand atentia celor din jur.
- Scuzati-ma ca m-am amuzat asa tare, dar eu vand hartie igienica, si dupa cum se vede, sunt iarasi cu o gaura in urma dumneavoastra!
____

Munca innobileaza omul... dar nici lenea nu'i face deloc rau !
____

Barbatii care zic ca locul femeii e la bucatarie, pur si simplu nu stiu ce sa faca cu ea in dormitor!
____

Sunt atat de multi idioti pe drumurile noastre, intrucat mi-e si frica sa IMI CUMPAR permisul de conducere!
____

-Mamico, mi-ai spus ca ingerasii au aripioare si pot zbura!
-Desigur scumpa mea.
-Aseara cand tu nu erai, am auzit cum tata ii spunea bonei "ingeras". Ea cand o sa zboare?
-Maine dimineata, scumpo, maine dimineata !!!
____

O femeie isi facea cumparaturile la supermarket-ul din colt. Cumpara ea o cutie de lapte 1% grasime, un carton de oua, o cutie de suc de portocale, o cutie de cafea, o salata si niste costita afumata.
In timp ce le descarca la casa, in spatele ei, se asaza un tip beat si se uita lung la produse. Apoi spune:
- Tu esti mai mult ca sigur singura…
Femeia se uita contrariata la produsele de la casa si nu intelege de unde a tras betivul concluzia.
- Ai dreptate. Sunt singura, dar cum de ti-ai dat seama?
Betivul raspunde clatinandu-se:
- Pentru ca esti urata…
____

Suna unul la 4 dimineata:
- Alo? Buna dimineata! Imi cer scuze, am nimerit unde trebuie?
- Nu, nu ati nimerit unde trebuie! Sa va trimit eu?
____

El:
"Prietenul meu mi-a aranjat o intalnire la restaurant cu o fata. Imi zice:
- Este o fată frumoasă si de treaba, dar e ceva ce trebuie să-ţi spun... aşteaptă un copil, sa stii, sa nu te aud dupa aia...
- Nici o problema - zic - asta e…
M-am simţit ca un idiot aşteptand-o in restaurant doar cu un scutec pe mine..."
____

Jack şi Max ies de la biserică. Jack se întreabă dacă e OK să fumeze în timp ce se roagă.
Max răspunde:
- De ce nu întrebi preotul?”
Şi Jack se duce şi-l întreabă:
- Sfinţia ta, pot să fumez când mă rog?
Dar preotul spune:
- Nu, fiule, nu se poate. E o lipsa de respect pentru religia noastră.
Jack se întoarce la prietenul lui şi-i spune ce i-a spus preotul.
Max spune:
- Nu mă miră. Ai pus greşit întrebarea. Ia să încerc şi eu.
Şi Max se duce la preot şi îl întreabă:
- Sfinţia ta, pot să mă rog în timp ce fumez?
La care preotul răspunde:
- Bineînţeles fiule. Bineînţeles.
____

Bunul simt este ca deodorantul. Persoanele care au cea mai mare nevoie, nu apeleaza la el.
____

M-am dus pe colt la magazin si-am luat de pe raft doua sticle de vodca "Saniuta".
-"Ai de gand sa-ti rupi cabina astazi?" ma intreaba vanzatorul razand
-"Eeeee, nu" i-am raspuns " m-am apucat de vopsit prin casa, si cum diluant nu mai ai..."
____

El: Astazi am reusit in sfarsit sa sparg bariera sunetului... Sau, cum i-a spus Politia mai exact, falca sotiei mele.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...