miercuri, 23 mai 2012

Zambete insorite - 23 Mai 2012

- Cioc ! Cioc !
- Cine e ?
- Zana cea buna!
- Si de ce ai un topor ?
- Nu sunt binedispusa azi…
____

El:
"M-am dus la o tiganca vrajitoare sa-mi ghiceasca viitorul. Privind in globul de cristal, dintr-o data ea s-a albit la fata si, ingrozita, a parasit in fuga incaperea.
- Hei, unde pleci, am strigat eu, spune-mi ce ai vazut acolo!
Am luat apoi globul si am inceput sa fug dupa ea:
- Stai, ii zic, trebuie neaparat sa-mi spui si mie... Am platit o groaza de bani pentru asta!
Reusesc sa o prind in cele din urma si, de nervi, am inceput sa o lovesc cu globul acela de cristal in cap, pana am lasat-o fara suflare...
Pacat... De-acum nu voi mai putea afla niciodata ce a vazut ea acolo..."
____

- Doamna, nu banuiati nimic atunci cand inculpatul v-a condus in acel parc intunecat?
- Eheee... banuiam eu ceva, dar nu-mi trecea prin cap ca o sa-mi ia geanta si o sa fuga...
____

Doi ciobani merg la un restaurant mediteranean. Dupa ce citesc meniul il intreaba pe chelner
- Dom'le draga, ce is acelea fructe de mare?
- Caracatita, calamar, rac, creveti, raspunde chelnerul.
- Apoi bag de seama, zice unul dintre ciobani, dupa cum zici dumneata, vulpea, ursul si lupu' is fructe de padure!
____

Aforisme... sugubete...
* Oamenii cu bani sunt de doua feluri: aparati de politie si urmariti de politie.
* Si in casa de nebuni exista vecini.
* Oricat te-ai stradui, cineva va munci mai putin decat tine si va castiga mai mult.
* Daca seful e idiot, lasa-l s-o afle de la altul.
* Nu salariile-s prea mici, lunile sunt prea lungi.
* Pe oaspete,oricat de bine l-ai hrani, tot se imbata.
* Daca sotia nu vorbeste dimineata cu tine, inseamna ca betia de aseara ti-a reusit.
* M-au urmarit multe ganduri profunde, dar am fost intotdeuna mai iute decat ele.
____

El:
"La dentist, in sala de asteptare il abordez pe tipul asta:
- Imi pare rau, am o veste proasta... trebuie sa-ti scot cativa dinti...
- Ce? Tu nici macar nu arati a dentist !
- Stiu... dar porti tricoul asta cu Dinamo..."
____

Preotul la înmormântare:
- Decedatul a fost un om bun, un soţ credincios, un tată iubitor, corect, generos...
Văduva în şoaptă:
- Copii, cineva să meargă să privească în sicriu. Vreau să mă asigur că nu am greşit înmormântarea...
____

- Draga mea, de ce te-ai inscris la box?
- Vei afla mai tarziu!
____

El: "Azi-dimineată era ceată de toamnă în Bucuresti, iar pe la 8, când m-am culcat, m-am gândit: poate, totusi, se ridică. Si uite că nu mai e. Aoleu, te pomenesti că-s mentalist."
____

- Sotia dumitale va fi frumoasa, desteapta si bogata, ii spune ghicitoarea unui barbat.
- Minunat, dar ce fac cu actuala?
____

Intr-un bar intra o tipa cu un crocodil in lesa si intreaba barmanul:
- Nu va suparati, aici serviti dinamovisti ?
- Da, cum sa nu, luati loc! Ce va aduc ?
- Mie o bere si lui 2 dinamovisti!
____

Pentru barbati, cateva motive de mandrie:
1-Convorbirile tale telefonice dureaza in medie 30 secunde...
2-Stii cum functioneaza o masina...
3-Pentru o vacanta de 5 zile iti iei doar o valiza...
4-Reusesti sa deschizi conservele singur...
5-Prietenii nu te critica daca te ingrasi sau slabesti...
6-Toate orgasmele tale sunt reale...
7-Nu trebuie sa porti o poseta plina de lucruri inutile...
8-Planurile de casatorie trec de la sine...
9-Nu simti nevoia de laude pentru cel mai mic semn de inteligenta...
10-Posteriorul tau nu e un motiv de insomnie pentru tine...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...