duminică, 20 mai 2012

Zambete insorite - 20 Mai 2012

Barbatii sunt ca si gainile: la 20 metri de casa nu mai sunt ai nimanui!
____

Un Tico intra frontal intr-un Maybach. Pe ecranul computerului de bord al Maybach-ului apare: ' new hardware detected, install? '
____

Alcoolismul e atunci cand nu vrei sa bei, dar trebuie...
____

Nevasta catre sot:
- Dragule, tu nu imi spui niciodata ca ma iubesti.
Sotul:
- Ti-am spus o data. Daca o sa fie vreo schimbare, atunci te anunt!
____

I: Care e cel mai amar vin?
R: Vin din concediu.
____

I: Care este cel mai bun vin?
R: Vin la tine!
____

Femeia e fericirea lumii intregi si nenorocirea fiecaruia in parte.
____

Barbatii sunt ca si pisicile.
Se tem de aspirator.
____

Ştiaţi că fraza: "Vino la mine, vom privi un film" determină fetele să se epileze?
____

El:
"Imi taie azi unu’ calea la semafor, imi franeaza in fata si apoi imi ocupa si locul de parcare la supermarket. Colac peste pupaza, imediat dupa aia, masina lui mi-a murdarit cheia de vopsea…"
____

Era un tip la frizerie, si cum statea el acolo la tuns, a văzut in oglinda o gagica draguta care statea pe acolo. Se intoarce catre ea si-i spune:
- Papusica, eşti atât de drăguţă, nu vrei sa întâlnim mai târziu?
Femeia:
- Sunt maritata!
- Si ce daca?! Spune-i sotului tau ca te duci la spital sa vizitezi o prietena...
- Spune-i tu, el e cel care te rade in cap...
____

Prietenul meu David si-a pierdut ID-ul...
Acum ii zicem Dav...
____

Se intalnesc doi prieteni:
- Ieri mi-am dus sotia la "Othello"!
- Uau, program cultural?
- Nu, avertisment!
____

Daca esti purtata in brate, acoperita cu flori si diamante, trezeste-te, altfel vei intarzia la serviciu!
____

Atunci cand omul a descoperit ca vaca da lapte, ce cauta el de fapt in acel moment?
____

Mancarea gustoasa are un singur neajuns: n-ai voie s-o mananci!
____

Cand sotia mi-a spus ca o sa fiu tata pentru prima data in viata, am fost foarte entuziasmat... asta pana cand mi-am amintit ca noi mai avem doi copii acasa!
____

El:
"Dupa 25 de ani de mariaj, intr-o zi i-am spus sotiei mele:
- Draga mea, acum 25 de ani aveam un apartament ieftin, o masina ieftina, dormeam pe o canapea ingusta si ne uitam la un televizor minuscul, alb/negru, dar ma culcam in fiecare noapte cu o blonda superba de 25 ani. Acum avem o casa frumoasa, o masina scumpa, un pat imens, televizor cu plasma, dar ma culc in fiecare noapte cu o femeie de 50 ani. Nu prea mi se pare corect!
Sotia mea este o femeie foarte rezonabila. Ea mi-a spus ca nu e nici o problema, pot sa merg sa-mi gasesc o blonda superba de 25 de ani, iar ea va avea grija ca eu sa locuiesc din nou intr-un apartament ieftin, sa am o masina si mai ieftina, sa dorm pe o canapea ieftina si sa ma uit la un televizor ieftin, alb-negru."
____

"M-a sunat soția. Zice:
- Trei colege au primit flori de 8 Martie. Sunt minunate.
Am zis:
- Probabil d-aia au primit flori..."
____

El:
"Am sunat-o azi pe nevasta-mea:
- Unde esti?
- In bucatarie.
- Vino repede in sufragerie, sa vezi cat ne-a venit nenorocita asta de factura de telefon!"
____

In copilarie visam sa ma fure un print frumos ... Acum, am impresia ca si sotul meu vrea sa fiu furata de un print frumos!
____

Un bătrân în metrou, vizibil deranjat de un tânăr care ocupa somptuos ultimul loc liber, bolboroseşte:
- Sunteţi tineri, mai mergeţi şi pe jos…
Replica tânărului, deosebit de simţit:
- Sunteţi în vârstă, mai mergeţi şi cu dricul!
____

Matrimoniale:
Tanara printesa, romantica, doreste sa fac cunostinta cu un print tanar si frumos, care sa-i deschida viitorul luminos, sa-i umple viata cu bucurii si s-o duca departe pe o insula insorita. Fara sex a*al!
____

Matrimoniale:
Vreau sa intalnesc un print si el sa ma iubeasca asa cum sunt: alcoolica, c*rva, murdara, neingrijita, needucata, care nu poate sa gateasca, leneşa si proasta. Iar eu voi fi printesa lui frumoasa.
____

Un tanar informatician nedumerit se duce la mamica si o intreaba....
- Auzi, mama, eu am fost downloadat?
- Nu, draga, te-a adus barza!
- Dar... de ce? Nu mergea netul?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...