miercuri, 9 mai 2012

Zambete insorite - 9 Mai 2012

Breaking news:
Confom celor mai recente date, OTV are rating cam cat Cartoon Network si mult sub canalul Disney. Sigur, difuzeaza si chestii mai putin serioase decat aceste doua posturi.
____

-Ce faci în concediul ăsta ?
-Vroiam să fac o plimbare în jurul lumii, dar nevastă-mea vrea să meargă în altă parte !
____

Un roman si un tigan sunt trimisi la sapzuratoare. Locul unde urmau sa fie executati era deasupra unui rau, legati de un pom. Prima data il iau pe roman, dar se rupe coarda si scapa inotand. Vazand asta, tiganul zice:
- Pe mine sa ma legati bine, ca nu stiu sa inot!
____

Trei astrologi discuta despre cand incepe viata:
- Viata incepe la nastere – spune unul.
- Viata incepe in momentul conceptiei – spune altul.
- Nu fratilor – spune al treilea – viata incepe atunci cand sotia ia copiii si pleaca la maica-sa!
____

Meci mare de box intre doi grei, pentru centura de campion versiunea …
Sotul se pregateste cu 1 saptamina inainte pentru marele meci: isi verifica abonamentul de cablu sa fie platit, cumpara berea si o pune la frigider, alunele la indemina, copii sa nu-l deranjeze, totul cu lux de amanunte!
Vine momentul magic, seara meciului. Se aseaza in fotoliu, confortabil si totul este absolut OK. Incepe meciul. Trec 7 sec din prima repriza, KO si meciul se incheie!!!
Sotia, foarte fericita: – Ce bine imi pare!!! Ca sa vezi si tu ce inseamna sa astepti momentul mai bine de 1 saptamina, sa te pregatesti si totul sa tina doar 7 secunde!!!
____

Intrebare : Cum se numeste cand un ungur te tine de p*** ?
Raspuns : Tinutul Secuiesc
____

Ia calculatorul! Introdu numarul tau de la pantofi si inmulteste-l cu 5. Apoi adauga 50. Apoi inmulteste totalul cu 20. Apoi la total adauga 1012. Apoi din total scade anul tau de nastere. Acum ai un numar cu patru cifre dintre care:
- primele doua sunt numarul tau de la pantofi
- celelalte doua reprezinta varsta ta
____

Majoritatea femeilor de la oraş din întreaga lume petrece mai mult timp căutându-şi prin magazine perechea perfectă de pantofi, decât petrece pentru a-şi găsi perechea (soţ/prieten).
____

Intr-o zi, intr-un bar intra un tip imbracat in rosu, scoate un pistol si ii spune barmanului:
- Stii cine sunt eu?
- Nu, domnule! raspunse ingrozit acesta.
- Eu sunt Marele Bou Rosu.
Acestea fiind zise, tipul paraseste barul.
A doua zi, intra in bar alt tip, imbracat in alb.
- Stii cine sunt eu? il intreba pe barman.
- Nu, domnule !
- Eu sunt Marele Bou Alb, spuse acesta si pleca.
A treia zi, in bar isi facu aparitia un tip imbracat in albastru. Barmanul, care invatase lectia de la ceilalti doi, ii spuse:
- Domnule, eu stiu cine esti dumneata. Dumneata esti Marele Bou Albastru.
- Bai, tampitule, zise acesta, in timp ce-i cara la bastoane cu nemiluita, nu ma mai cunosti ? Eu sunt sectoristul !
____

Sexul surpriza este cel mai frumos mod de a te trezi.
.
.
Doar daca nu esti in inchisoare...
____

Un tip de la Protectia Animalelor imi bate azi la usa:
-“Buna ziua, am primit o plangere ca va alimentati pisica in exces si este obeza.”
-“Nu e pisica” i-am raspuns
-“Oh,ma scuzati” mi-a zis “cred ca este o greseala, este caine??”
-“Nu vai” i-am raspuns “este hamster!”
____

Cand s-a impartit idiotenia, unii au stat de 7 ori la rand ca s-o ia pe toata.
____

Care este diferenta dintre o femeie alba dezbracata si o femeie de culoare dezbracata??
Prima e pe coperta la Playboy, iar cealalta e pe coperta la National Geographic.
____

Un arbitru de fotbal, din intamplare, in loc de cartonas i-a aratat fotbalistului un prezervativ. Pana la sfarsitul meciului nimeni n-a mai indraznit sa faulteze!
____

Previziuni astrologice:
In usa ta va bate o veche dragoste daca nu vei plati pensia alimentara!
____

Femeia e cea mai bogata. Chiar daca n-are nimic pe ea, tot poate sa-ti dea ceva...
____

Oamenii de stiinta au inventat o pastila anticonceptionala pentru barbati. 99% din componenta ei este somnifer.
____

Sotia : M-am saturat de tine !
Sotul : Si eu !
Sotia : In cazul asta o s-o chem pe mama sa-mi tina de urat !
Sotul : Ma ameninti ?
____

Intr-un compartiment de tren urca un vanator si isi aseaza arma pe genunchi, cu teava indreptata spre vecinul din fata lui. Acesta ii atrage atentia:
– Aveti grija, sa nu se descarce din greseala!
– Nu-i nici o problema, raspunde vanatorul impasibil. O incarc din nou...
____

Alegeti in gand un numar de la 1 la 100. Nu da scroll down daca nu ti-ai ales inca unul
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gata?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Acum, aduna numarul cu varsta ta.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gata?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Acum, inmulteste cu 2
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gata?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Si in final, aduna tot cu 5.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gata?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ok, mersi frumos!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...