marți, 8 mai 2012

Zambete insorite - 8 Mai 2012

Un copil se duce la bunicul sau:
-Bunicule, bunicule tu stii sa faci ca mierla?
-Nu, dragul meu, de ce?
-Pai... l-am auzit pe tati spunand ca o sa fim foarte bogati cand tu o s-o mierlesti.
____

La o petrecere, soţul gelos pe consoarta sa, care găsea replici pline de duh tot timpul, îi zice:
- Draga mea, dacă tot eşti atît de spirituală, poţi să-mi spui ceva care să mă încânte şi să mă întristeze in acelaşi timp?
- Cu plăcere, dragul meu: ai cea mai mare sculă dintre toţi prietenii tăi!
____

Ce spune femeia si ce aude barbatul!!!!
Femeia spune:
Locul asta e mizerabil, haide sa curatam amandoi… Toate lucrurile tale sunt pe podea, si ai sa ramai fara haine daca nu le spalam chiar acum!!!
Ce aude barbatul:
Bla bla bla bla… HAIDE, bla bla AMANDOI. Bla bla bla bla PE PODEA, bla bla bla FARA HAINE bla bla bla bla CHIAR ACUM!
____

Care-i diferenta dintre Boc si Pinocchio?
Geppetto nu era betiv!
____

Daca pe masa sunt doua mere, si Elvis ia doua mere, ce culoare are Elvis??
____

Bill Clinton a încercat sa il elimine pe bin Laden, dar a eşuat. George W. Bush a încercat, dar a eşuat. Barack Obama a încercat şi a reuşit. Morala? Dacă vrei să omori pe cineva, angajează un negru!
____

- Scuze, mi-ati vazut testoasa?
- Da, e cu nepoteii mei in curte... sparge nuci!
____

Cand ies la plimbare in oras cu sotia mea, mereu o tin de mana… nu de altceva, dar daca-i dau drumu’, intra-n toate magazinele!!
____

Ce s-ar fi intamplat daca Adam si Eva ar fi fost chinezi?
Ar fi mancat sarpele in loc de mar!
____

Care este diferenta dintre un O.Z.N si o soacra de "treaba"?
O.Z.N-uri s-au mai vazut...
____

Stau acum în staţia de tramvai, lângă mine o tipă foarte drăguță, gingașă, mă uit la ea și mă gândesc, oare ce vârstă o avea, 17-18 ani?
Îi sună telefonul, mă gândesc că e maică-sa, își face griji pentru ea. Răspunde:
- Îmi bag p*la în el de tramvai, f***** mo**** măs** de tramvai, mi-a îngheţat pi***!!!
____

El: Psihologul meu mi-a zis că în viaţă trebuie să fac ceea ce ştiu cel mai bine să fac.
I-am ascultat sfatul. M-am apucat din nou de băut!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...