sâmbătă, 26 mai 2012

Zambete insoriten - 26 Mai 2012

Unele persoane sunt atat de false incat, daca te uiti pe spatele gatului lor, scrie : "Made in China !"
____

- Matale chiar ai 117 ani, mosulica?
– Exact!
– Si cum ai ajuns la o varsta asa inaintata?
– Am avut rabdare!
____

Cativa baieti de 14-15 ani stau pe scaune in tramvai. O batrana langa ei, in picioare:
– Ehe, nu mai sunt cavaleri in ziua de azi…
Unul dintre baieţi:
– Cavaleri sunt, da’ nu mai sunt locuri.
____

O blonda ajunge la Miss World printre primele trei locuri. La intrebarea de departajare primeste urmatorul enunt: "Numiti 3 piese de William Shakespeare."
La care blonda spune:
- 10, 15 si 20 de cm.
Prezentatorul concursului derutat ii spune ca acestea nu sunt nume de piese de teatru, ci marimi. Blonda foarte destinsa il lamureste:
- 10 la mine inseamna `Mult zgomot pentru nimic`, 15 inseamna `Cum va place`, iar 20 inseamna `Visul unei nopti de vara`...
____

Secretara catre patron:
- Am doua vesti: una buna si una rea.
- Incepe cu cea buna.
- Nu esti steril !
____

O fată tânără venea săptămânal la mormântul soţului său pentru a uda florile. Apoi, de fiecare dată, se retrăgea cu spatele. Un tânăr care o urmărea de mult timp îi spune:
- Văd că i-aţi purtat un desosebit respect defunctului dv. soţ. Foarte frumos!
- Domnule, soţul meu mereu îmi spunea că am un c** de ar putea scula şi un mort. Nu vreau să risc !
____

Ce frumos este afara, vreme caniculara de 12 grade, un soare innorat cu ploaie calda de toamna, pe alocuri bate vantul in toata tara.
____

- Bula, ce s-a intamplat in 1558?
- S-a nascut Mihai Viteazul…
- Foarte bine! Dar in 1561?
- A implinit 3 ani...
____

Leul cheama toate animalele si le spune:
- Cei frumosi in stanga, cei destepti - in dreapta.
Toate animalele se conformeaza, numai maimuta ramane pe loc.
- Dar tu ce faci? intreba leul.
- Ce vrei, sa ma rup in doua?
____

Ce carti le plac blondelor?
Raspuns: Cartile de credit!
____

O femeie tot venea la doctor cu genunchii juliti. Dupa o vreme, doctorul o intreaba:
− De ce va tot juliti la genunchi?
− Pentru ca fac sex in pozitia capra.
− Pai si ce, nu stiti si alta pozitie?
− Eu as sti, da’ tapul nu!
____

Instructorul auto catre tanara sa eleva:
- Pentru inceput nu-i rau. Dar, pentru viitor, te rog sa ai in vedere: schimbatorul de viteze se afla un pic mai la stanga!
____

Intr-o duminica in care soldatii aveau ora libera, iar un plutonier intra in sala de mese si zbiara:
- Unde sunt soldatii?!?
Un alt maior raspunde:
- Joaca sah!
Plutonierul pleaca spunand:
- Ei bine, las ca le iau eu mingea...
____

Un scotian, care avea o sticla de wisky in buzunarul de la pantaloni, se impiedica pe scari. Cand isi revine, pune mana pe bunzunarul unde era sticla si simte ceva ud:
- Sper ca e sange...
____

- Eu nu vorbesc prea mult, zise profesorul de limba romana catre elevul Ionescu, cand fac cu degetul asa, inseamna ca vii la tabla.
- Nici eu nu vorbesc mult, d-le profesor, eu cand dau din cap asa, inseamna ca nu vin.
(ps: ceva de genu am facut si eu, si am primit un amarat de 3)
____

Profesoara scrie pe tabla: "Nu mam distrat deloc in vacanta", apoi ii intreaba pe elevi:
-Ce greseala am facut si ce trebuie sa fac ca sa o indrept?
-Sa va cautati un amant! ii raspunse Bula...
____

Când m-am căsătorit, soţia mea avea talie de viespe... acum a rămas doar viespea.
____

Мiсrоsоft a cumparat Skуре pentru $8,5 miliarde!
Ce prosti. Puteau sa-l downloadeze gratis de pe net!
____

Aţi auzit de cutremurul acela care a fost la bulgari?
Cică trebuia să fie la noi, dar s-a dus la ei că e mai ieftin...
____

- De când m-am însurat, mă simt iar ca la 16 ani...
- Serios, cum aşa?
- Păi... mănânc ce-apuc, beau pe ascuns, fumez în baie şi mă văd cu prietenii când duc gunoiul...
____

Sa nu ai incredere niciodata in gusturile sotiei. Numai priveste cu cine s-a casatorit !
____

Anunt:
Evreu care si-a pierdut bratul stang, caut evreu care si-a pierdut bratul drept, pentru a imparti impreuna costul unei perechi de manusi.
____

El: "Ma bucur ca nevasta-mea a incetat in sfarsit sa ma insele"...
Ii spun unui prieten pe care l-am invitat la praznicul ei de 40 de zile.
____

"Nevasta-mea e o bucatareasa desavarsita.
A facut din mine o muratura..."
____

Culmea tradarii in dragoste:
Sa ajungi sa te insele propria ta... papusa gonflabila.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...