marți, 29 mai 2012

Zambete insorite - 29 Mai 2012

"Fetelor: Daca vreti ca baietii sa nu se mai holbeze la sanii vostri si sa va priveasca in ochi... mancati o banana!"
____

- Ieri a fost ziua sotiei mele si i-am facut o surpriza neasteptata!
- Nu mai spune! Ce cadou i-ai facut?
- O ciocolata cu lapte!
- Bine, dar asta consideri tu surpriza?
- Sigur ca da, ea se astepta la o rochie!
____

Lucian Bute a fost singurul pasager al avionului Londra-Bucureşti care a zburat fără centură.
____

Un tip dă să traverseze strada când o voce suavă în spatele lui:
- Nu traversa!
Omul nu traversează şi în faţa lui accident groaznic, trece un autobuz pe roşu, pietonii mor toţi. Ajunge omul la gara, dă să cumpere un bilet la tren, aceeaşi voce:
- Nu cumpăra bilet la trenul ăsta!
Omul nu cumpără şi a doua zi află că trenul a deraiat şi au murit toţi călătorii…
- Doamne, îţi mulţumesc că ai grijă de mine, spune omul cu voce tare.
- Nu este Domnul, şopteşte vocea suavă, sunt eu, îngerul tău păzitor!
- Îngerul meu păzitor! se miră omul, ştii, tare mult mi-am dorit să te văd, nu ai putea să te transformi într-o gâză, un fluture, în ceva să te pot vedea?
Un fluture vine şi se aşează în palma omului. Omul striveşte în pumn fluturaşul, mormăind printre dinţii încleştaţi:
- Unde erai, mă, când m-am însurat?!...
____

- Leul nu mai are valoare. Ce-i de facut?
- Ii dam patru gauri!
- Si asta ar rezolva ceva?
- Nu, dar am putea sa-l vindem ca nasture.
____

"Am un prieten necăsătorit încă pe care mereu îl iau la întrebări şi îi zic:
- Măi Ioane, tu când te însori?
Până într-o zi când mi-a răspuns:
- De ce mă tot întrebi? Nu suporţi să mă vezi burlac şi fericit?"
____

- Marine, eu am citit despre submarine ca trag torpile pe sub apa... si nu inteleg cum de nu intra apa in ele.
- Ma Ioane, ai fost vreodata la Olt sa faci baie?
- Da.
- Si ti-a venit sa tragi vreun "gaz"?
- Da.
- Si i-ai dat drumu?
- Da.
- No, si ti-o intrat Oltu-n c*r?
____

I: Care este asemanarea dintr-o blonda si un mustar???
R: Ambele cer carnati...
____

- Domnişoară, îşi întreabă şeful secretara, ce faceţi de obicei duminica?
- Mai nimic, răspunse secretara.
- Atunci, aş vrea să vă amintesc că azi nu este duminică
____

O mica superstitie:
A te intoarce este un semn rau...
Mai ales daca esti o femeie tanara, proaspat casatorita si n-ai fost acasa de 3 zile...
____

Politia rutiera e cu ochii pe Bute pentru ca merge fara centura !
____

- Iar esti beat! Unde mi-ai umblat, vagabondule?
- La buzunar.
____

"Am dus-o pe sotia mea astazi la Planetariu. A fost socata sa afle ca nu ea e centrul universului..."
____

"Il priveam astazi cu compasiune pe cainele meu cum se straduia saracu' sa sape in pamant pentru a ingropa un os, sa aibe si el probabil pentru zile negre...
- Ce mult semanam, prietene... - ii zic, aducandu-mi aminte ca si eu patesc la fel, avand grija sa ascund de nevasta-mea ultimul maruntis care imi mai ramane cateodata prin buzunare..."
____

"Nevasta-mea a vazut azi o farfurie zburatoare. Ea acum este la spital sa-i puna cateva copci in frunte si eu sunt arestat pentru violenta domestica..."
____

"Abia ce am ajuns acasa de la locul de munca si prietena mea a inceput sa ma loveasca cu pumnii si picioarele.
- Cum ai putut, ma?! Cum dracu‘ ai putut sa faci asa ceva? Sa te culci cu sor-mea?!
- Imi pare rau... - ii zic - m-am dus sa lucrez si am gasit-o intinsa acolo, goala-goluta... Sunt si eu barbat. Ce ai fi vrut sa fac?
- Autopsia, cretinule! - imi zise ea, smiorcaind."
____

Maria ii spune lu' Ion:
- Vreau sa fac sex pe bancheta din spate a masinii !Tu conduci !!!
____

Chuck Norris si-a aruncat casa pe geam.
____

Tine minte! Femeia iti vrea NUMAI binele! Sa nu i-l dai!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...