marți, 12 februarie 2013

Radem, glumim... - 12 Februarie 2013

La palatul unui seic arab, opreste un autocar din care coboara un grup numeros de femei in varsta. Seicul se uita pe fereastra si zice:
- Of, iar vin turistii.
Servitorul lui il contrazice:
- Nu sunt turisti, v-au venit soacrele in vizita.
____

Daca crezi ca drumul spre inima barbatului trece prin stomac, trebuie sa stii ca tintesti un pic cam sus...
____

Soacra catre ginere:
- Si, pentru ce te iubeste fiica-mea?
- Sa-ti arat?!
____

Un adolescent îşi întreabă bunicul:
- Tataie, ce este dragostea?
- Păi...la 20 de ani, DMS
La 40 de ani, DMS
La 60 de ani, DMS
La 80 de ani, DMS...
- Bine tataie...da' ce înseamnă DMS??
- La 20 de ani....Dimineata, la Miezul zilei şi Seara.
La 40 de ani...Duminică, Marţi şi Sâmbătă
La 60 de ani...în Decembrie, Martie şi în Septembrie.
- Şi la 80 de ani?
- La 80 de ani...Dorinţele Mele Secrete.
____

'Odată în curtea mea am văzut un câine bătrân și după cum părea, foarte obosit. Uitându-mă mai atent, am văzut că are zgardă și este destul de grăsuț, așa că am înțeles că nu este un vagabond. Câinele liniștit s-a apropiat de mine, iar după ce l-am mângâiat a intrat după mine în casă. Fiindu-mi milă de el, nu l-am alungat. Mergând încet prin antreu, câinele s-a îndreptat spre un colț, a răsuflat greu și a adormit. S-a trezit aproximativ peste o oră și mi-a dat de înțeles că vrea să iasă din casă. Îi dau drumul să plece. A doua zi aud că cineva latră la ușă, deschid, același câine, fiindu-mi interesant îi dau drumul în casă, intră, iar doarme o oră după care pleacă. S-a repetat asta cam vre-o săptămână. Într-o zi îi agăț de zgardă un bilețel cu textul: ”Cine este stăpânul acestei minunate ființe, și cunoaște el că de o săptămână ea vine la mine să doarmă?”. A două zi când vine câinele, văd că are la zgardă un bilețel: ”El trăiește într-o casă unde cresc 6 copii, doi dintre care nu au nici trei ani. Așa că încearcă să doarmă liniștit undeva. Se poate mâine să vin și eu la dvs?” '
____

Un strigăt de copil din antreu:
- Maaaaaaamaaa!!…Maaaamaaa!!!
- Ce strigi???!! Eu sunt în sufragerie, vino aici și spune-mi normal ce vrei.
Merge copilul prin tot apartamentul; se apropie de mama:
- Maamaaa, am călcat într-un ra.hat, unde aș putea să spăl cizma?
____

Chiar nu înțeleg de ce se plânge Ponta că nu mai sunt bani la bugetul statului. A uitat cum se trage la xerox?
____

Băsescu face o vizită de lucru de unul singur, la unul din podurile aflate de mult timp în construcție... Din neatenție, cade în apă, cât pe ce să se înece. Trei băieți aflați la pescuit îl scot din apă.
- Băieți, m-ați salvat, sunt președintele, o să vă îndeplinesc câte o dorință.
Primul băiat vrea să meargă la Disneyland. Al doilea vrea abonament pe tot sezonul la meciurile Stelei. Al treilea vrea un scaun cu rotile complet automatizat, cu CD player inclus.
- De ce vrei așa ceva? Doar nu ești un copil cu dizabilități.
- Deocamdată nu sunt, dar când o să afle tata că v-am salvat...
____

'După zece minute de la urcarea în tren, a venit controlorul și i-am întins biletul să mi-l composteze. Văzându-l, îmi zice:
- Ce e ăsta, dom‘le? Bilet? Incredibil, deci așa arată un bilet... N-am mai văzut unul din ‘92, când mi-au făcut instructajul pentru angajare. Cât să-ți dau pe el să-l arăt și eu la colegi? '
____

Comentatorii de fotbal englezi au fost puși într-o situație dificilă când s-a produs transferul unor jucători ruși. Spre exemplu a lui Arșavin (arse shaving – rasul fundului) și cum asta nu era de ajuns, a mai fost transferat și Jirkov (jerk off – a te masturba).
____

Caragiale l-a creat pe cetăţeanul turmentat, voi l-aţi pus preşedinte.
____

- Ce va place mai mult la o femeie, inteligenta sau fizicul?
- Inteligenta de a-si pune in valoare fizicul.
____

Bărbatul e vinovat de orice greșeală a femeii.
Herder
____

BankNews:
A aparut noul Euro tiganesc. El se numeste Eurom.
____

'- Mama, ce mananci bun acolo? o intreaba nevasta-mea pe maica-sa.
- Pate...raspunse ea.
- Da‘ de unde?...intreba din nou nevasta-mea.
Nu stiu de ce, dar in momentul acela am tresarit brusc si mi-am dus, instinctiv, mana la ficat, sub privirile uimite ale soacra-mii. '
____

'Azi noapte am adus-o acasa pentru prima data pe prietena mea. Am urcat impreuna scarile, tiptil-tiptil, si dupa ce am ajuns in dormitor, mi-am dat usor pantalonii jos si m-am strecurat sub plapoma, soptindu-i:
- Ssst...Trebuie sa pastram linistea! Mama si cu tata au adormit...
- Asta vad si eu, imi raspunse ea. Tu nu ai propriul tau pat?? '
____

M-am încrezut într-un spam, și doar cu 30 de euro am cumpărat un aparat de mărire a p*nisului. Nenorociții ăia mi-au livrat o lupă.
____

Un bărbat conduce pe un drum îngust de munte, pe serpentină. Din faţă vine spre el o femeie.
În momentul când se întâlnesc, femeia strigă prin fereastră: Porc!
Bărbatul imediat strigă înapoi: Târfă!
Amândoi îşi continuă drumul. La următoarea curbă periculoasă bărbatul dă peste un porc uriaş pe drum…
Dacă bărbaţii ar fi capabili sa asculte femeile.....ar trai mai mult ! ???
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...