duminică, 24 februarie 2013

Radem, glumim... - 24 Februarie 2013

Pentru ca nu stiu ce se face de Dragobete, multi romani au taiat porcul.
___

Un tip mergea linistit cu masina pe o strada din oras la cateva ore dupa apusul soarelui cand vede o femeie alergand pe strada,uitandu-se disperata din cand in cand in urma ; la vreo 10-15 metri in spatele ei un barbat alerga dupa ea. Opreste omu' masina in dreptul femeii si o intreaba , daca are nevoie de ajutor...
- Nu multumesc, spune femeia continuand sa alerge, nu e ceea ce pare. Eu si sotul meu avem o intelegere: cine ajunge ultimul acasa face curat o saptamana!
____

Politistul vigilent opreste un automobil. Soferul:
- D-le politist! Nu puteam eu sa depasesc viteza!
- De ce?
- Eu plec la ...soacra-mea!!!
____

telefonul suna. un copilas micut-micut ridica receptorul:
- Alo?
- Puisor, tata e acasa?
- Nu, a plecat undeva.
- La odihna?
- Nu, c-a plecat cu mama!!!
___

Ziua ei:
Flori: 50 Ron
Cadou: 200 Ron
Cina:150 Ron
Bauturi:200 Ron
Camera de hotel:300 Ron
Privirea de pe fata ta atunci cand iti spune ca e pe stop ... Nepretuita!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...