luni, 25 februarie 2013

Radem, glumim... - 25 Februarie 2013

Pe ce post a jucat Ajax? ... Ca pe Digi a jucat STEAUA!!
____

Chiar nu știam că se poate spăla pe jos cu Ajax...
____

Pacientul strange mana doctorului si-i spune:
- Acum ca suntem cei mai buni prieteni n-as putea sa te insult oferindu-ti bani dar as vrea sa stii ca te-am trecut in testament
- Foarte frumos din partea ta,raspunse doctorul emotionat...vrei sa-mi arati reteta pe care ti-am dat-o mai inainte?As vrea sa fac o mica schimbare...
____

Se pare că iarba olandeză le-a prins bine steliștilor.
____

'Până la urmă, s-a dovedit că bebeluşul pe care îl creşteam de două săptămâni nu era al meu. Cică a fost nu ştiu ce încurcătură la spital. Sincer să fiu m-am gândit şi eu la treaba asta... Mai ales că eu mă dusesem acolo ca să-mi scoată gipsul. '
____

Să ștergem pe jos cu olandezii așa cum mamele noastre șterg geamurile cu Ajax.
____

Real.
Ce scrie o tipa pentru prietenul ei pe un gard:
"Eartama Andu"
____

- Ai văzut ultimul clip a lui Lady Gaga?
- Da, dar cartea mi s-a părut mai interesantă.
- Care carte?
- Oricare.
____

O tânără din Zambia îi zise fiului ei : "Mânca-te-ar mama". Și se ținu de cuvânt!
____

"De cate ori deschid fereastra, de atatea ori o inchid la loc".
____

Seara, toată familia stă în sufragerie și privește televizorul. Pe ecran apare textul unei reclame sociale: ”Este ora 22.00. Copilul dumneavoastră este acasă?”
Copilul se ridică și spune:
- Într-adevăr, ce m-a apucat??
Se îmbracă și pleacă.
____

Scarbos:
În statul american Seatle, un tip a hotărât să fure benzină din rezervorul unei rulote parcate pe marginea drumului… Polițiștii ce treceau în acel moment pe alături, au văzut cum lângă rulotă stă un tip și vomită, mai să i se întoarcă pe dos stomacul, iar împrejurul său erau numai excremente. Tipul a recunoscut că a dorit să fure benzină, dar din greșeală în loc să introducă furtunul în rezervor, l-a introdus în rezervorul pentru excremente.
____

Cică dacă te duci singur la cinema ești ”singuratic” sau ”ciudat”.
Așa că m-am dus cu pisica.
via BFPT
____

- Salut! Vreau să-ți spun ceva. În primul rând am întâlnit-o pe soția ta în vacanță, în al doilea rând m-am culcat cu ea, iar în al treilea rând - ce părere ai de-al doilea rând?
- În primul rând m-am despărțit cu ea acum un an, în al doilea rând – are sifilis, iar în al treilea rând - ce părere ai de-al doilea rând?
____

Se presupune că ai o pizza care are raza z și înălțimea a. Care este volumul acesteia?
P.S.: Trebuie minime cunoștințe de matematică...
P.S. 2: Volumul este pi(z*z)a.
____

Unui parasutist nu-i reuseste acrobatia si aterizeaza intr-un pom din curtea lui Ion. Gazda ii aduce o scara ca sa-l dea jos.
- Vroiam sa bat un record, dar n-am reusit, se necajeste parasutistul.
- No, cum n-ai reusit? zice ardeleanul. Doar esti primul om din satul nostru care se da jos din copac fara sa se fi urcat in el...
____

Sfântul Valentin a fost prieten cu Sfântul Nicolae, dovadă şi faptul că dacă nu aduci cadouri de ziua lui, ţi se dau papucii.
____

Soția către soț:
- Pe degeaba am certat-o pe fiica noastră pentru că și-a pus piercing. Acum că are inel în nas, nu mai întârzie la școală, fiind cu mult mai ușor să o trezesc dimineața.
____

- Tati, ce este o ciocanitoare?
- O privighetoare dupa ce s-a maritat...
____

"Aseară i-am tras nevesti-mii două palme din cauză că supa era rece. Acum, dacă stau bine să mă gândesc, cred că am exagerat puțin... Deoarece eram la resturant."
____

‎- Marie, tie ti-ar place sa fii barbat?
- Da, mai Ioane, da` tie?
____

I: Cum ramane insarcinata o calugarita?
R: Face s*x si ea ca orice femeie...
____

Cel mai baran Texan, 135 de ani. Un reporter New York Times ii ia un interviu.
- Cum ati reusit sa ajungeti la aceasta varsta?
- Ooo..regimul viata chibzuita, plus un whiskey zilnic.
- Minunat, ati traint in perioada scalviei, cum va simtiti ca acum america are un presedinte de culoare?
- Cum? CE? Este imposibil...
- Nu uitati.. Si ii da ziarul sa citeasca. Citeste mosul stirea de pe prima pagina apoi si incepe sa rada
- O, incredibil, nu as fi crezut, este minunt !
- Ciudat, zice reporterul, ma asteptam la o alta reactie,
- O..cum, va dati seama ce mandru este stapanul lui?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...