vineri, 8 februarie 2013

Radem, glumim... - 8 Februarie 2013

De fiecare data cand sunt plictisit,imi place sa ma gandesc la oamenii care se impiedica si cad cu mainile in buzunare...
via Bancuri Fine Pentru Tine
____

Postul OTV s-a inchis.
Pacat, n-o vor mai gasi niciodata pe Elodia...
____

Mii de vasluieni beau de supărare că inundaţiile de peste 2 luni le vor lua agoniseala de o viaţă.
____

Sute de mii de români s-au semnat cu un simplu X sau cu degetul pe lista celor care vor salvarea OTV.
____

Paradox: Un bărbat nu pune niciodată coarne unei femei... dacă sta capra!
____

- Domnilor, spuneți-mi cu ce sport să practic?
- Pentru a te da mare la fete, sau pentru autoapărare?
- Pentru autoapărare.
- Fuga.
____

Pepe a compus melodia "O femeie cat o suta" pentru Oana... Roman!!!
____

- Ei, și ce cadou ai primit de ziua ta ?
- Vezi în curtea noastră Mercedesul acela, 600, bleumarin.
- Aaa, foarte mișto !!!...
- Ei bine, am primit o șapcă cam de aceeași culoare.
____

'Fiica noastră de 6 ani,înainte de Anul Nou foarte mult își dorea o păpușă. Cu trei zile înainte de Anul Nou o tot bătea la cap pe maică–sa(respectiv soția mea) că a văzut o rochie ce i-a plăcut și gata,nu mai vrea păpușă, nu mai vrea nimic absolut,doar să aibă rochia aia. Vorbim cu cea mică și ajungem la o înțelegere, dacă îi luăm rochia, renunță la păpușă. OK. Înțelegerea odată făcută, ne ducem la magazin, cumpărăm rochia, iar în drum spre casă îi zic:
-Silvia, dar cum ne-am înțeles, de azi înainte nu mai aud nimic de păpușa, așa e?
-Da tati, stai liniștit, că păpușă o să-mi aducă Moș Crăciun, deja și scrisoarea am scris-o.
Cum credeți??? Am cumpărat și păpușă…. Iată așa am fost dus de nas de o puștoaică.'
____

'La biserica din satul nostru au inceput sa vina in ultima vreme din ce in ce mai multi enoriasi.
Preotul spune ca asta e un semn bun si ca nu-i pare rau ca a deschis barul ala din spatele altarului.'
____

Deoarece fizic era imposibil să-şi mai mărească buzele, Bianca Drăguşanu şi-a mai pus încă două.
____

- Când eram mic am ieșit cu bunica să iau prânzul la o terasă sub cerul liber. A început ploaia. Am avut nevoie de 3 ore ca să-mi termin supa.
____

Autorităţile nu se pot apuca de deszăpezit şoselele din Moldova, deoarece acestea nu există încă.
____

Un tigan si un roman mut pleaca la vanatoare, dar spre seara se ratacesc si cad amandoi intr-o groapa-capcana.
Afara deja se innoptase, iar tiganu' striga de zor: "Ajutor! Ajutor!". Spre norocul lor, ii aude padurarul si, cand ajunse langa groapa, striga:
- Care esti acolo, ma? la care tiganul:
- Eu, eu! Scoate-ma afara de-aici, te rog!
Intinde padurarul o franghie, dar romanul, mai iute, se prinse primul si ajunse la suprafata.
- Da' cu mine cum ramane? striga tiganul disperat din groapa. Padurarul se mai uita odata in groapa si nevazand pe nimeni, ii spuse romanului nostru:
- Cum sa ramana? Acu' mergem la mine acasa, sa-ti dau un ceai si ceva de mancare. Pe drum, gandea padurarul:
"Sa vezi ce-or sa se mai bucure copiii mei, cand or vedea ca am gasit un ventriloc!..."
____

Întrebare: Ce mi se va întâmpla dacă bag capul pentru 10 secunde în cuptorul cu microunde și dau la puterea maximă?
Răspuns: Dacă sunteți în stare să faceți așa ceva, sunt sigur că ceva mai rău, cu capul nu vi se poate întâmpla.
____

- Soacra dvs este complet sănătoasă, conform analizelor și investigațiilor.
- Doctore eu așa de tare retrăiesc, pentru siguranță, poate faceți și o autopsie.
____

Moroșanu a fost atacat în pădure de un urs. Conform explicațiilor savanților, ursul a mâncat prea multe ciuperci halucinogene și și-a pierdut instinctul de autoconservare.
____

- Cum se numesc 22 de blonde așezate în coloană?
- Tunel de vânt.
____

Intr-o disputa cu o femeie, ultimul cuvant il poate avea numai ecoul !
____

- Cum e posibil? Spuneaţi că sînteţi orb, dar văd că citiţi ziarul.
- Vă înşelaţi, doamnă. Nu citesc. Mă uit numai la poze…
____

- M-a pus pe gânduri apariția unui semn de circulație ce indică ”sens unic” la intrarea în cimitir.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...