miercuri, 10 septembrie 2014

Doza de zambete - 10 Septembrie 2014

- Parca voiai de acum trei ani sa divortezi.
- Da, dar pentru ca avem trei copii, am mai asteptat un an pana am mai facut unul ca sa-i putem imparti.
- Si?
- Si... nevasta-mea a nascut gemeni.
____

Conform unui studiu realizat de cercetatorii englezi, pe majoritatea inregistrarilor facute cu un aparat de filmat se aude "Ba, stai ca filmez..."
.
.
.
.
.
Si pe majoritatea filmarilor folosite ca proba in cazuri de deces din accident se aude: "Tine-mi berea sa-ti arat eu cum se face!"
____

Povestea spune ca un rege african avea un prieten foarte bun din copilarie. Acest prieten avea obiceiul ca, indiferent de situatia in care se afla, sa reacţioneze la fel: E foarte bine!. Intr-o zi, regele si prietenul sau se aflau la vanatoare. Prietenul incarca si pregatea armele pentru rege. Din greseala, o arma s-a descarcat si i-a spulberat regelui unul dintre degete. Examinand situatia, prietenul a remarcat, ca de obicei:
- E foarte bine!
Auzind acest lucru regele a replicat:
- Nu, nu e bine deloc!
Si a ordonat ca prietenul lui sa fie aruncat in inchisoare. Un an mai tarziu, regele vana intr-o zona aflata la marginea regatului sau si, urmarind prada a fost capturat de canibali, care l-au dus in satul lor. L-au legat de un protap si se pregateau sa-l 'prepare'. Unul dintre canibalii care vroiau sa dea foc 'grătarului' a observat ca regele nu avea buricul degetului mare. Fiind superstitiosi, aveau ca regula sa nu manance pe nimeni care nu era… intreg.
In concluzie l-au eliberat pe rege. La intoarcerea acasa, regele si-a reamintit de intamplarea de la vanatoare, pe cand isi pierduse degetul si, cuprins de remuscari, a ordonat ca prietenul lui sa fie eliberat.
- Ai avut drepate…, i-a spus regele prietenului proaspat eliberat,… a fost foarte bine ca mi-am retezat degetul!
Si a inceput sa-i povesteasca patnia cu canibalii.
- Imi pare foarte rau ca te-am trimis la inchisoare atata vreme. A fost urat din partea mea sa fac acest lucru.
- Nu, a replicat prietenul: Este foarte bine!
- Ce vrei să spui cu asta, Este foarte bine?!? Cum poate fi bine sa-ti trimiti prietenul la puscarie un an?
- Daca n-as fi fost in puscarie, as fi fost cu tine, la vanatoare…
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...