marți, 30 septembrie 2014

Doza de zambete - 30 Septembrie 2014

Sotia: Dragul meu, dar de ce ma inseli in continuare cu altele?
Sotul: Dar draga mea, cum vrei tu ca eu sa ma conving ca tu esti cea mai buna?
____

Stewardesa:
- De ce strigati? De ce sunteti nervosi? Ok, v-a scuturat de cateva ori... Un gol de aer obisnuit. O zona cu turbulente... Se mai intampla... Gata, gata, ne linistim. Totul e bine? V-ati calmat? Ok, merg sa linistesc si pasagerii!
____

"Barfa inseamna sa auzi ceva ce-ti place despre cineva care nu-ti place." - Earl Wilson
____

I: Cand vom avea si noi prima bomba atomica?
R: Cand ne-o vor arunca americanii
I: Cand va disparea diferenta dintre sat si oras?
R: Tot atunci...
____

El : - Ciao gagiko, nu vreai sa shti kum arat in realitate?
Ea: - Nu, mi-e de ajuns să văd cum scrii!
____

Nici un bărbat nu crede că o femeie vorbeşte prea mult, când îl vorbeşte de bine...
____

Astăzi am intrat într-un Centru de Inchirieri Casete Video si Dvd-uri:
”Bună ziua. Puteți să-mi dați vă rog ”Batman pentru totdeauna?”
Vânzătorul:
”Nu. Va trebui să-l aduceți înapoi în trei zile”
via BFPT
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...