miercuri, 24 septembrie 2014

Doza de zambete - 24 Septembrie 2014

O femeie în autobuz vorbește la telefon:
- …îți închipui dragă, intru eu în dormitor, iar acolo el, nesimțitul, se cuprindea cu vecina noastră, eu văzând asta, în vârful degetelor m-am furișat la bucătărie și am luat… oiii, sorry Anco, e oprirea mea, trebuie să cobor. Seara, la ora 18, când ies de la serviciu, îți povestesc mai departe.
18 seara. Aceiași femeie se urcă în autobuz, iar acolo aceiași pasageri, ușile se închid, iar în ultimul moment, gâfâind, reușește să intre încă un pasager, abia trăgându-și sufletul:
- Nu am întârziat? - și uitându-se la femeie – ce te holbezi la mine? Sun-o pe Anca.
____

Facebook a declarat ca va acorda premii de fidelitate utilizatorilor care nu au poze din vacanta.
____

- Cum iti merg afacerile?
- Prost! Trebuie sa caut un casier!
- Dar abia saptamana trecuta ai angajat unul.
- Pai, pe el il caut!
____

La poliţie:
- Deci, hoţul v-a furat cerceii, brăţara de aur şi lănţişorul de la gât?
- Da, domnule poliţist.
- Şi de ce nu aţi strigat după ajutor?
- Riscam ca hoţul să-mi vadă şi dinţii de aur…
____

Intra un tip in casa şi isi gaseste soţia pe canapea, alaturi de amanta lui.
- Ce se întâmplă aici? - intreaba el.
- Tu sa-mi spui!!!- a zis nevasta-sa.
- Ce sa-ti spun ? Vad ca stai pe canapea, cu o necunoscuta, atat.
- O necunoscuta, haa? - strigă amanta lui. Eu nu sunt nici o necunoscuta, facem s*x de şase luni! Atunci s-a uitat la soţia lui şi a intrebat-o:
- Este adevărat???
____

- Cu ce te speli pe cap?
- Cu otet!
- De ce?
- De mere!
____

I: Cum ii spui unui om de zapada in luna aprilie?
R: Balta!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...