marți, 16 septembrie 2014

Doza de zambete - 16 Septembrie 2014

- Iubito, ţii minte când imi spuneai seară de seară că ai pierdut zece kilograme?
- Da.
- Păi şi acum de ce nu-mi spui că le-ai găsit?
____

Singura diferenţă dintre medici şi avocaţi este că avocaţii doar te jefuiesc, pe când medicii te jefuiesc şi te mai şi omoară.
A. P. Cehov
____

Un tip, dupa ce a stat toata noaptea admirand o tipa, se hotareste sa-i ceara numarul.
- Auzi, imi dai si mie numaru tau?
- Il gasesti in cartea de telefon.
- Bine, cum te cheama?
- Si asta gasesti acolo.
____

- Cum se numeste internetul la rusi?
- Niet-work.
____

- Bulă, am fost la ghicitoare şi mi-a spus că nu mă mai iubeşti!
- De ce dai banii pe prostii? Asta puteam să-ţi spun si eu! Gratis…
____

- Ai baut aseara?
- Nu mai stiu, ca eram beat!
____

Bula: Când sunt trist... mă gândesc la cei care şi-au tatuat numele partenerului, apoi s-au despărţit.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...