joi, 11 septembrie 2014

Doza de zambete - 11 Septembrie 2014

Culmea rabdarii: Sa filmezi un melc deplasandu-se de la tulpina unui plop pana in varf si apoi sa derulezi filmul cu incetinitorul.
____

Dacă o femeie vine punctual la întâlnire, înseamnă că sigur a încurcat ziua.
____

Bula: Vreau să fac dintr-o bancnotă de Euro, un origami în forma unei note muzicale. Să mă laud şi eu că am Mi de Euro.
____

Bula: Credeam ca sunt primul din familie care a acceptat ice bucket challenge dar m-am inselat...ehei, strabunicul a facut-o inca din 1912! A fost pe Titanic!
____

- Care este cel mai inteligent lucru spus de un barbat?
- "Nevasta mea zice ca..."
sau "Da, femeie, ai dreptate !"
____

- Vecina, zi-i sotului tau sa vina pe la mine sa bem o bere. Nu ne-am mai vazut de 2 ani!
- Dar de unde stii ca a venit in tara?
- Ai ambii ochi vineti.
____

Bula: Rezonez la vibratiile ezoterice ale gintei patriarhale exhaustive habitand in dihotomia elucubranta a viziunilor dialecticii metafizicului imbecilizant...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...