joi, 25 septembrie 2014

Doza de zambete - 25 Septembrie 2014

Un băiețel de 5 anișori îl întreabă pe tatăl său:
- Tati, eu cum am apărut pe lume ? Pe mine m-a adus barza ?
- Nu, puiuț ! Te-am downloadat de pe torente !
____

Doctorul catre pacient:
- Luati acum 2 pastile si maine, daca mai apucati, inca doua!
____

I: In ce tara se afla COLOANA INFINITULUI ?
R: Evident, in Romania. Ea este compusa din siruri nesfarsite de masini, cauzand blocaje incercand sa se deplaseze pe drumurile patriei.
____

O blondă intră într-un magazin.
- Aveţi ochelari? întreabă blonda.
- Pentru soare? zice vânzătoarea.
- Nu, pentru mine!
____

- Baiete, vreau o limba de elefant la gratar.
- Bine, domnule. Si dumneavoastra, domnule?
- Mie pune-mi la gratar o coada de elefant. Initial voiam tot limba, ca si amicul meu, dar n-as vrea ca bucatarul sa fie nevoit sa taie doi elefanti deodata.
____

Duminica ar trebui sarbatorita atat de intens, incat sa nu se lucreze nici trei zile inainte, nici trei zile dupa! (Funny53)
____

- Ce faci?
- Mănânc și mă gândesc la tine.
- Cât de drăguuuț! Ce mănânci?
- Colivă.
____

Mergea o broasca prin desert. Deodata primeste un pumn in ceafa. Se uita imprejur, nimic, nisip si cer senin. Mai merge o bucata, mai primeste un pumn in ceafa. Imprejur, nimic, cer senin.
Uite-asa a primit broasca doi pumni din senin.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...