duminică, 1 septembrie 2013

Zambete de toamna - 1 Septembrie 2013

In adancurile Africii, un grup de turisti a fost prins de catre un trib de canibali.
Seful tribului zice:
- Scapa doar cel care stie un banc nou! Va previn, avem internet si stam pe Facebook!
____

Un beţiv povesteşte altui beţiv:
- Şi, cum mă duceam liniştit spre casă, deodată simt că cineva mă calcă pe mînă!
____

"Eu am firma mea, nu am șefi, nimeni nu-mi spune mie ce să fac!" spuse tipul care stătea de două ore la coadă la declarații fiscale.
____

- Am fost ieri la supermarket și am cumpărat cartofi din Egipt, roșii din Turcia, usturoi din China, ceapă din Grecia... În țara asta, în afară de PREȚURI, mai crește ceva?
____

Bianca Drăguşanu: “Nu aş accepta incinerarea. Mai bine topită, iar plasticul să fie refolosit!”
____

La interviu in Europa:
- Buna dimineata! De unde sunteti?
- Spania
- Consumati alcool?
- Da
- La revedere!
A doua persoana:
- De unde sunteti?
- Italia
- Consumati alcool?
- Nu
- Fumati?
- 5 tigari pe zi
- La revedere!
A treia persoana:
- De unde sunteti?
- Romania
- La revedere!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...