sâmbătă, 7 septembrie 2013

Zambete de toamna - 7 Septembrie 2013

- Casatorita? intreba judecatorul.
Martora ofta.
- Necasatorita, dicteaza judecatorul grefierului.
- Casatorit? intreba judecatorul pe martorul urmator. Martorul ofta.
- Casatorit, dicta judecatorul.
____

Un poliţist opreşte în trafic o maşină care mergea în zig-zag.
- Ce aţi băut? îl întreabă pe şofer, pregătindu-se să scrie procesul verbal.
- Trece acolo 6-7 beri, că sigur nu ştii cum se scrie Jägermeister!
____

Ion se casatoreste cu Maria dupa doar 3 luni de relatie. Dupa o saptamana de la nunta, Maria naste... Toata lumea socata ! Iese Ion in sat sa faca o cinste la prieteni, la care astia incep:
- Ba, Ioane, ce esti ma asa prost ?! Nu e, ma, copilu tau, ca voi nu aveti decat 3 luni impreuna, ma !
Ion, dezamagit de cele auzite, merge acasa si ii spune Mariei !
- Maria, toata lumea rade de mine ca micutul nu-i al meu , ca noi nu avem decat 3 luni impreuna !
La care Maria :
- Ma Ioane, ia vino aici langa mine sa-ti explic, pentru ca prietenii tai fac misto de tine ! Mai, Ioane, ai stat tu 3 luni cu mine?
- Da !
- Am stat eu 3 luni cu tine?
- Da !
- Am stat noi 3 luni impreuna?
- Da !
- Eiii si-atunci ?! Fa si tu o socoteala si vezi , ies 9 luni ?!
____

- Doamnă, arătaţi superb în această toaletă!
- Nesimţitule, închide uşa!
____

Daca 4 din 5 oameni sufera de diaree, asta inseamna ca al 5-lea o adora?
____

Viata este superba daca nu-ti amintesti trecutul si nu te gandesti la viitor!
____

Cad intr-o groapa un porc, un lup si o vulpe.
Vulpea se uita in jur, “ooo, un porc – mancare, super, se uita in cealalta: dreaq!, un lup, ma va f--te nenorocitul, ei na, asta e, am de mancare, nu mor…
Lupul se uita intr-o parte “un porc, suuper, mancare!!! Se uita in “cealalta – o vulpe – suuper, am ce f--te!!
Porcul se uita in jur, se intristeaza si zice:
- Am inteles, o sa mor, o singura rugaminte am, dati-mi voie sa va cant inainte de moarte.
Lupul – bine ma, haide, veseleste-ne!
Porcul guita de se-auzi in toata padurea, venira repede vanatorii si ii impuscara pe lup si pe vulpe.
Lupul zace pe moarte si se gandeste: „Ma frate, de haleala aveam, s*x aveam, AM MAI VRUT SI SHOW!”
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...