vineri, 6 septembrie 2013

Zambete de toamna - 6 Septembrie 2013

Soacra face o criză . Leşină. Chemat de ginere , soseşte medicul :
- Un simplu leşin. În asemenea cazuri, cel mai bun remediu e o pereche de palme.
- Grozav doctore ! Lăsaţi-mă pe mine să i le servesc !
- De ce ?
- Să ştiu cum să fac , dacă se mai repetă.
____

Iata ce au descoperit savantii pe baza rezultatelor la BAC:
In 2020 ,limba romana va mai fi vorbita doar de 2-3 profesori de liceu !
____

Un bătrânel de 95 de ani , alerga prin oraş.
- Unde te duci , aşa grăbit ?
- Am întâlnire la ora 10 cu colegii de facultate.
- Şi… sunteţi mulţi ?
- Eu şi profu’ de ,,Rezistenţă “ !
____

Din colectia de toamna perle bac 2013 :
“Dimensiunea temporala e atunci cand nu simti cum zboara timpul. Lu Gigi Becali timpul ii zboara incet cai la bulau, mie imi zboara rapid ca uite ca sa si dus vara asta si incep ploile…”.
Ortografia apartine autorului.
____

De când iau pisica la şcoală, a început să zică mi-au.
____

Azi, fetele nu mai citesc Amintiri din copilarie, in schimb umbla din creanga in creanga...
____

O pereche sta in cabinetul terapeutului. Terapeutul: Ce pot face pentru dvs?
Barbatul: Sunteti asa de bun sa ne priviti in timp ce facem s*x?
Terapeutul se uita mirat la ei, dar aproba.
Cind perechea a fost gata, terapeutul face remarca: Imi pare rau, dar nu am vazut nimic deosebit la Dvs... si cere onorariul de 80 € pentru sedinta...
In urmatoarele saptamini se repeta povestea, de doua ori pe saptamina vine perechea... s*x... 80 de euro..
Peste citeva saptamani, terapeutul intreaba:
- Ma scuzati de intrebare, dar ce incercati dvs sa descoperiti?
Barbatul:
- Nimic! Dar ea este casatorita, la ea nu putem. Eu sunt casatorit, nici la mine nu putem. In Holliday Inn vor 150 € pentru o zi, in Radisson 360 €, pe cind daca venim aici, avem un alibi, costa numai 80 si mai primim de la asigurarea medicala 67,50 € inapoi...
____

10 adevăruri pe care le aflăm de la TV:
1. Fiecare fată frumoasă, îmbrăcată într-o rochie care pare nouă dar nu e nouă, poartă în geanta ei o sticlă de 2 l de Vanish!
2. Oameni bogaţi care trăiesc în case frumoase mănâncă la micul dejun un iaurt!
3. E timpul ca BNR-ul să scoată o nouă bancnotă - cea de 99,99 lei!
4. O gospodină bună, tot timpul are în baie gresia şi faianţa murdară!
5. Castorii care fumează iarbă alpină, călăresc urşi bruni!
6. Mâncarea din frigider ne vorbeşte!
7. Problema noastră principală este mătreaţa şi menstruaţia!
8. Dacă 2 copii îşi vor murdări intenţionat hainele, ei nu vor lua bătaie de la tatăl lor, pentru că îi va salva mătuşa lor care va veni cu praful de spălat!
9. Creierul nostru uneori stă de vorbă cu stomacul!
10. Oamenii vorbesc cu margarina!
____

Anunt:
Pierdut telefon mobil. Gasitorul este rugat sa stearga fisierul video "Eu si Ionel prima data"....
____

Seful intra intr-un birou:
- V-am spus de atatea ori: in timpul lucrului nu se fumeaza!
Unul din lucratori, uitandu-se la sef:
- Dar cine lucreaza?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...