luni, 9 septembrie 2013

Zambete de toamna - 9 Septembrie 2013

Doi ardeleni s-au blocat in lift. Dupa jumatate de an, unul din ei spune:
- Mi se pare mie sau ne miscam prea incet?
____

- Ce inteleg barbatii prin egalitatea in drepturi?
- Ca ei au voie sa aiba o prietena pentru ca si sotia lor are una.
____

În camera de urgenţă.
Doctorul: - Scrie: traumatism cranian.
Asistenta: - Nu cranian, ci, cranio-cerebral!
Doctorul: - Care naiba cerebral, dacă el la ziua de nastere a soţiei a venit cu amanta?
____

- Spui ca intr-adevar eu sunt primul model pe care l-ai sarutat de cand esti pictor?
- Da,scumpa mea.
- Nu stiu ce sa cred.Dar cate modele ai avut inaintea mea?
- Patru: un mar, doua portocale si o vaza cu flori.
____

Intr-o relatie la distanta, toti patru sunt fericiti
____

Dintii catre limba : - Daca te presam putin te putem taia !
Limba : - O singura injuratura daca rostesc unei persoane, zburati toti 32.
____

Vorbesc doi prieteni:
- Cum te-ai distrat ieri cu noua ta prietena?
- Nu prea bine. In momentul culminant, a inceput sa-mi curga sange din nas.
- Tensiunea?
- Nu, a venit sotul din deplasare.
____

- Mă enervează prietena mea deoarece și lasă lucrurile împrăștiate prin toată casa.
O face dinadins ca să le găsească nevastă-mea...
____

Nu aruncați CD-urile cu Guță în tomberoanele cu inscripția „METAL”!
____

- Mai Ioane, ma uit la fetele astea in ziua de azi, cum umbla ele imbracate doar pe jumatate...
- Lasa ma Vasile, priveste si tu jumatatea plina a paharului...Ca umbla pe jumatate dezbracate.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...