vineri, 27 septembrie 2013

Zambete de toamna - 27 Septembrie 2013

MATEMATICA
Daca omul are bun simt si caracter = 1
Daca mai este si frumos = 10
Daca mai are si bani = 100
Daca se mai trage dintr-un neam nobil = 1000
DACA DISPARE SIMBOLUL BUNULUI SIMT SI AL CARACTERULUI, ADICA 1, RAMAN
ZEROURILE!!!
____

Un tigan si un roman au fost la furat impreuna dar au fost prinsi de politisti.. La proces, judecatorul il intreaba pe roman:
- De ce-ai furat calul?
- Nu l-am furat, zice romanul. Era al meu. L-am crescut de cand era mânz.
- Bine, zice judecatorul. Esti liber. Ia zi, tigane, de ce ai furat pusca?
- N-am furat-o, zice tiganul. Era a mea. Am crescut-o de cand era pistol.
____

Preocupat că pensionarii se înmulţesc pe zi ce trece, Guvernul a hotărât să le împartă prezervative...
____

Cei care consumă bere trăiesc mai puțin... supărați, stresați, triști…
____

Culmea Xeroxului: Sa scoata un original dupa o copie.
____

Un francez este intrebat:
- Ce va place mai mult, vinul sau femeile?
Francezul raspunde:
- Depinde de data fabricatiei!
____

Un tânăr sta de vorbă cu un domn mai în vârstă.
- Când mă însor, primul lucru pe care-l voi face va fi să o trimit pe soacră-mea doi ani în vacanţă!
- N-ai vrea să te însori cu fiica mea?
____

- Costica, tu mă mai iubesti?
- Tatiană, iaca di și inșepi di dimineată cu sfada?
____

- Dacă-mi pun vreodată dinţi de aur, îi curăţ cu scobitori sau cianură?
____

Știți ce le-a zis ieri Dan Voiculescu judecătorilor atunci când a intrat în Tribunal?
"Give me five!"
____

Clasele primare, pentru un copil, reprezintă de fapt o competiţie între părinţi, la desen şi compuneri!
____

Cand barbatul ramane singur acasa, frigiderul lui aduna cate 300 vizualizari pe seara.
____

Finlandezii l-au invitat pe Ponta la ei în ţară pentru că vor să înceapă antrenamentele la patinaj şi nu e încă destul de frig pentru a îngheţa apa.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...