luni, 2 septembrie 2013

Zambete de toamna - 2 Septembrie 2013

In Caracal, niste pensionari s-au asezat la coada pe locul in care se va construi un hypermarket. Astfel, vor fi primii la cumparat tigaile din promotie.
____

O barza ducea un batranel in cioc:
Batranelul catre barza:
- Hai, recunoaste ca ne-am ratacit!
____

- Tocmai am auzit-o stranutand pe noua mea vecina, asa ca, din instinct si bune maniere i-am spus "Sanatate!". Ea mi-a raspuns "Multumesc!", insa a ramas putin confuza cand a auzit ca sifonierul ei vorbeste.
____

Cetăţeni oneşti de etnie neprecizată: „Reclamele mint! Cuţitul Miracle Blade nu taie şine de tren...”.
____

Doctorii nu recomanda ascultarea fanfarei in pozitia culcat si inconjurat de rude.
____

Doi prieteni discuta:
- Sunteti casatoriti de 10 ani si niciodata nu ti-ai inselat sotia! De ce?
- Pai… exista doua motive…
- … probabil, dragostea si devotamentul?
- Nu! Lenea si site-urile p*rno!
____

- Acuzat, esti condamnat la 45 de ani de inchisoare!
- Dar domnule judecator, nu cred ca mai traiesc atat!
- Fa si tu cat poti!
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...