joi, 19 septembrie 2013

Zambete de toamna - 19 Septembrie 2013

Patru tipi casatoriti merg la pescuit. Cam dupa vreun ceas se putea asculta urmatoarea conversatie:
- Nici nu va-nchipuiti ce a trebuit sa fac sa pot veni la pescuit! Am promis ca in urmatorul sfarsit de saptamana voi zugravi toata casa.
- Nici pe mine nu m-a lasat sa vin pana n-am promis ca voi schimba toata gresia in jurul piscinei.
- Voi va plangeti pentru niste fleacuri. Eu a trebuit sa promit ca voi renova bucataria inclusiv schimbarea electrocasnicelor. Si asa au continuat sa pescuiasca pana cand si-au dat seama ca cel de al patrulea nu zisese nimic.
- Hei, tu, doar nu vrei sa ne faci sa credem ca n-a trebuit sa promiti nimic!
- Eu am pus desteptatorul sa sune la 4:30 AM si cand a sunat, m-am apropiat de sotia mea si i-am susurat la ureche: 'pescuit sau s*x?' Si ea mi-a raspuns:
- Sa te imbraci bine!
____

De pe un forum pentru femei:
- Toata noaptea am plans. Spuneti-mi, va rog, de ce?
____

Au ieșit blondele la manifestație, supărate ca se fac bancuri pe seama lor.
Pe pancarte scria: "NU TOATE PROASTELE SUNT BLONDE!!!"
____

- Elevii români au luat o medalie de aur şi trei de argint la Olimpiada internațională de informatică.
Bravo, copii, mai trebuie să luaţi şi viza de Canada şi aveti viitorul asigurat.
____

Se intalnesc doua prietene. Prima observa:
- Maria, iar esti insarcinata?
- Da.
- Cu cine?
- Cu fostul meu sot. A venit sa-si ceara scuze pentru ca m-a lasat singura cu doi copii.
____

- Ioane, mă, Ioane, te sun drept de la Ontario, mă!
- Așe, mă, Vasile, no care-i baiul?
- Mă Ioane, zic c-am auzit că Băsescu și-o dat demisia, mă, cum o fo’ treaba asta?
- Chestie mare ce-o fost, mă Vasile! S-o trezit într-o nămiază și-o vorbit ca la război, la radiou, tulai Doamne! O zis că nu-l mai rabdă inima să vadă tara ruinată, mă Vasile, că el mere și că toti piscoșii, zăluzii și floașterii să meară numaidecât cu el.
- Așe, și?
- No, și duși or fost, mă Vasile!
- Tine-i strânși, Doamne! Și cine o rămas să cârmească tara?
- Cum cine, Vasile? Regele nost’! Tara e curată și mintenaș se rumenește iară ca o pâinișoară. Și toti merem la lucru ca la horă. Și când e horă, apăi ne-aud și tările vecine, de se minunează și-acuș mi-e că dau buzna peste noi!…
- Mă Ioane, tu-ti bati joc de mine!
- No, măi Vasile, dară cine-o început primul?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...