duminică, 29 septembrie 2013

Zambete de toamna - 29 Septembrie 2013

Soţul se plânge medicului:
- Dom' doctor, nevastă-mea rămâne însărcinată într-o veselie !
- Nu folosiţi metoda calendarului ?
- Ba da, dar fără efect.
- Anticoncepţionale ?
- I-am dat, da' tot rămâne !
- Ia-ţi prezervative !
- Am luat, dar degeaba.
Exasperat, doctorul îl sfătuieşte:
- Atunci, n-o mai f**e !
- Am încercat şi metoda asta, dom' doctor, da' tot rămâne ...
____

- Ce inseamna un cos pe fundul unei blonde ?
- Tumoare pe creier.
____

Inainte de operatie, dentistul il intreaba pe pacient:
- Iti dau putin heliu?
Pacientul:
- Anihileaza durerea?
Doctorul:
- Nu, dar o sa fie mai amuzant cand tipi!
____

Bulisor gaseste 100 de RON in fata geamului casei. Ii ridica si ii baga repede in buzunar.
Un trecator observa intreaga scena si ii spune:
- Ar trebui sa ii predai la politie.
- Nu e nevoie, sunt ai mamei.
- De unde stii?!?
- Tata spune mereu ca mama arunca banii pe geam.
____

Maxima:
Unele scursuri trebuiesc predate la geografie, evident. Altele, la Politie.
____

- Ieri am baut atat de mult, incat in cele din urma n-am mai rezistat si m-am predat la parchet.
Nu ca as fi avut ceva pe constiinta, din contra, ma bucur ca n-am ascultat-o pe nevasta-mea sa ne punem gresie in living.
____

- Domnule, de ce copiii dvs. sunt atat de posomorati ?
- Nu stiu, ca ii bat de-i snopesc ca sa fie mai veseli si, degeaba !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...