marți, 24 septembrie 2013

Zambete de toamna - 24 Septembrie 2013

Dacă după o beţie, periuţa de dinţi nu încape în gură... înseamnă că te speli cu aia de pantofi...
____

Un bărbat se plimba pe holul maternitătii. Un alt bărbat îl întreabă :
– Este primul dumneavoastră copil?
– Da!
– La mine e a treia oara când sunt aici! Prima oara nevasta mea a mâncat doua sandvișuri și a născut 2 copii! A doua oară a mâncat trei ouă fierte și a născut 3 copii!
– Şi acum ce a mâncat ?
– O pungă de alune !
____

- Cand Hulk se napusteste intr-o furie oarba si distruge totul in jur, el este "Incredibil".
Dar atunci cand o fac eu, sunt "un alcoolist".
____

Intrebati fiind ce ar face daca o entitate extraterestra ar ataca omenirea, mai multe tari au raspuns:
America: Atat le trebuie, suntem pregatiti sa ne infruntam cu oricine!!!
Rusia: O sa luptam pana la ultimul om!!!
Germania: Ii vom nimici!!!
China: Contraatacam!!!
Japonia: Ne vom apara natia si neamul pana la ultima picatura de sange!!!
Romania : Nu mai bine îi adoptam?!?
____

- M-am decis sa fac un upgrade telefonului meu.
Asa ca am sters numarul neveste-mii.
____

O femeie , e femeie până-n ziua care moare.
Un bărbat , e bărbat până-n ziua în care-i moare.
____

"Am intrat azi intr-un cabinet oftalmologic:
- Buna ziua, domnule, cred ca am nevoie de niste ochelari noi.
- Cred ca ai dreptate... mi-a raspuns ea."
____

- Nu ca ma laud, dar sunt trecut de 50 de ani, insa umblu cu o tipa de 18 ani.
Atunci m-am insurat.
____

Primăria Capitalei va începe sterilizarea Mega Image-urilor, deoarece se îmulţesc necontrolat.
____

- Daca fiica mea merge in padure cu un barbat, i se poate intampla ceva rau?
- Cat timp merge, nu!
____

M-am dus la bunaciunea asta in bar, si dupa ce am servit-o cu un pahar, i-am zis, printre altele:
- Cu ce te ocupi?
- Sunt asistenta.
- Suna incitant...
- Ma rog, daca zici tu...
- Imi dai si mie numarul tau de telefon?
- Desigur...imi raspunse, zambind misterios.
Dupa ce imi scot emotionat telefonul din buzunar, imi zise:
- Scrii?
- Da, spune, te rog!
- 1...
- Asa...
- 1...
- Da...
- 2.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...