joi, 12 septembrie 2013

Zambete de toamna - 12 Septembrie 2013

O fata:
Draga, cand treci prin fata unui cimitir... toti is morti dupa tine !
____

Fiul catre tata, a doua zi dupa noaptea nuntii:
- Tata, eu divortez!
- Ai innebunit, asa repede, ce s-a intamplat?
- Nu conteaza, eu divortez!
- Mai fiule, mie poti sa-mi spui, sunt tatal tau, care e problema?
- Tata, sotia mea este v.i.rgina!
Dupa un timp de gandire, tatal spune:
- Apoi, fiule, ai dreptate! Ce nu le-a trebuit altora, nu ne trebuie nici noua!
____

Capitanul o cheama pe secretara si ii spune:
- Domnisoara, va rog sa verificati trecutul soldatului Strul!
- Sigur domnule capitan, dar puteti sa-mi spuneti de ce?
- Pentru ca la pregatirea de dimineata dupa fiecare impuscatura si-a sters amprentele de pe arma.
____

Un tip si-o tipa in pat, actiune din greu. Dintr-o data se aude o frana de masina in fata casei, tipul sare din pat, isi ia hainele in brate, tipa ii deschide geamul, tipul sare. dupa un timp se aude un ciocanit la usa. Tipa deschide, in usa ... tipul cu hainele in brate, la care tipul:
- Ma nevasta, da' stresati mai suntem.
____

- Dragule, îmi iei un telefon ?
- Păi, şi celălalt ?
- Celălalt îmi ia o tabletă .
____

- Tocmai am dat intamplator peste agenda prietenei mele:
Luni: La cumparaturi cu fetele.
Marti: Pregatire pentru examenul de bac.
Miercuri: Merg la sala de gimnastica si ii marturisesc lui Alina ca am o pasiune pentru ea.
Joi: O sarut pe Alina dupa ora de romana.
Pentru vineri am vazut ca foaia era goala, asa ca am completat eu: "O invit pe Alina acasa la prietenul meu pentru un s*x in trei."
____

Bula suna la pizzerie:
- Primiti comenzi?
- Da.
- 10 flotari!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...