luni, 16 martie 2015

Doza de zambete - 16 Martie 2015

- Haide, haide Mitica, haide, ca azi e sambata si pierdem meciul.
- Stai dragule, ca nu gasesc afurisita aia de palarie.
- O ai pe cap, zapacitule!
- Așa e, daca n-o vedeai tu, plecam fara ea.
____

- Ah, ce n-as da sa fiu pamant arabil...
- De ce?
- Sa stiu cine ma sapa.
____

- Imi amintesc ca anul trecut, ai baut cam mult de revelion. Tin minte, ca la ora 5 dimineata, ai vrut sa-mi vinzi ceasul de la Universitate.
- Si nu l-ai cumparat?
- Nu, ca mi-ai cerut cam mult.
____

Mama lui BULA il intreaba:
- Bula, ce a zis tac-tu cand a cazut pe scari?
- Sa repet si injuraturile?
- Nu.
- N-a spus nimic.
____

Bubulina: Iubitul meu m-a avertizat că dacă mai cumpăr vreun lucru inutil îi dă foc.
Am cumpărat o lumânare.
____

Daca stai pe Facebook destul de mult timp, vei putea descoperi multe secrete.
De exemplu, vei afla la un moment dat ca cei care locuiesc impreuna cu tine iti sunt rude.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...