marți, 3 martie 2015

Doza de zambete - 3 Martie 2015

- Domnule director, iata, am convocat toate angajatele, asa cum mi-ati cerut, spuse secretara, aratand spre doamnele care asteptau in picioare in fata somptuosului birou al sefului.
- Dragele mele, spuse directorul, intinzânu-si picioarele pe birou si sorbind cu nesat din cafeaua aburinda, v-am convocat la o discutie despre politete...
____

Pentru ca o femeie sa fie fericita in casnicie, trebuie sa isi iubeasca un pic sotul si sa-l inteleaga intotdeauna.
Pentru ca un barbat sa fie fericit in casnicie, trebuie sa isi iubeasca foarte mult sotia si sa nu incerce vreodata sa o inteleaga.
____

În spatele fiecărui elev eminent există un cont Facebook dezactivat.
____

Beduinul ajunge acasa, dupa o vizita in Anglia.
- Cum a fost? - il intreaba nevestele.
- Grozav! Acolo ploua tot timpul.
____

”Sunt celebru, scoate-ma de aici!” se aude tot mai des dinspre Jilava.
____

“Eu nu am suferit infrangeri. Eu am gasit 10.000 de metode care nu merg”. © Thomas Edison
____

Orice s-ar intampla, soarele o sa rasara si pe strada ta,
Si daca inca nu a rasarit, probabil ca nu te uiti pe geamul potrivit !!
____

Și-ai americanilor dau perle:
„Strămoșii egiptenilor au fost mumiile.”
„Piramidele creează lanțul munților dintre Spania și Franța.”
„David a luptat cu filateliștii.”
„Magna Charta a garantat tuturor că pentru același păcat nimeni nu va fi spînzurat de două ori.”
„Gutemberg a descoperit Biblia.”
„Luther a fost bătut în cuie pe ușa bisericii din Wittenberg.”
„Shakespeare a trăit în Windsor împreună cu neveste vesele și a scris tragedii, comedii și erori.”
„Și Milton a fost un mare scriitor. A găsit raiul pierdut și, după moartea soției sale, a văzut și raiul găsit.”
„America a fost găsită în perioada renașterii.”
„George Washington s-a căsătorit cu Maria Curtis și astfel a devenit părintele poporului.”
„Mama lui Lincoln a murit la vîrsta copilăriei și Lincoln s-a născut într-o căsuță de lemn pe care a ridicat-o cu mîinile sale.”
_____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...