marți, 24 martie 2015

Doza de zambete - 24 Martie 2015

Bula: "Iubita mea ma implora sa nu despart de ea, nu pt ca ma iubeste, ci pentru ca daca ma despart de ea, o sterg de pe facebook, ma pierde ca prieten, deci ma pierde ca vecin pe farmville si ii scade un nivel"
____

De Revelion:
- Bine ai venit si La multi ani!
- Saru-mana, La multi ani! Ma iertati ca am venit fara sotia mea, dar ne-a sosit in vizita un nepotel si n-am putut sa-l lasam singur.
- Imi pare rau...
- Atunci am dat cu banul care sa vina aici.
- Si matale ai castigat...
- Nu, eu am pierdut!
____

Bula: Intr-o zi m-am intalnit intamplator in fata blocului cu o fosta colega de liceu, care era cu baietelul ei de mana, si am discutat vreo cateva minute cu ea, asa, ca intre fosti colegi.
Dupa vreo saptamana a aflat nevasta-mea de la batranele de pe scara ca baietelul era al meu.
______________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...