marți, 17 martie 2015

Doza de zambete - 17 Martie 2015

La prezentarea unui detergent nou:
– Uitați-vă, doamnă, cît de albă vă este camașa acum, zice agentul comercial.
– Frumos, foarte frumos, dar mie îmi placea mai mult cu carouri!
____

- Iubitule, iti dai seama? Vom sta impreuna toata viata!
- Ei, hai... deja trecem la amenintari?!?
____

Ea:
-Nu exista cuvinte pentru a descrie dragostea dintre noi.
El:
-"Inexistenta"...Era suficient sa te uiti intr-un dictionar...
____

După teza la chimie, Alinuța:
− Mă Bulă,io te-am văzut c-ai copiat după mine. O să se prindă profa!
− Taci, fată, că nu se prinde... unde-ai scris tu ion pozitiv, eu am scris gheorghe negativ.
____

- Domnule, cum ati putut sa intrati cu ditamai porcul in compartiment? spuse controlorul trenului.
- Nașule, ar fi fost un purceluș daca trenul nu întârzia atâta.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...