miercuri, 18 martie 2015

Doza de zambete - 18 Martie 2015

Discutie intre fete :
- In sfarsit, mi-a trecut ! L-am uitat complet, nu ma mai gandesc la el !
- Ce bine ! Ma bucur pentru tine. Vrei un pahar cu apa ?
- Offf... si el obisnuia sa bea apa...
____

Sunt baieți care se uită la fundul, sânii sau frumusețea unei femei.
Dar sunt si băieți care se uită la inima femeii. Acestia din urma sunt studentii de la medicina...
____

"Atata timp cat o femeie poate sa arate cu 10 ani mai tanara decat fiica ei, ea este perfect multumita."
(Oscar Wilde)
"In spatele oricarui barbat de succes, se afla o femeie, iar in spatele ei se afla sotia barbatului."
(Groucho Marx)
"Nu am mai vorbit cu nevasta mea de ani de zile. Nu am vrut sa o intrerup."
(Rodney Dangerfield)
"Am avut ghinion in ambele casnicii. Prima nevasta m-a parasit, iar a doua... nu m-a parasit."
(Patrick Murray)
____

Tanara sotie a vanatorului aduce prima ei friptura de fazan la masa cu musafiri.
- Vai, draga, ce frumos arata! Oare cu ce l-ai umplut?
- Umplut?!? Pai de ce sa il umplu, ca nu era gol ?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...