joi, 19 martie 2015

Doza de zambete - 19 Martie 2015

- Nu ti-am spus s-o dai afara pe secretara mea? (directorul, țipând catre seful de personal)
- Ba da, mi-ati spus s-o dau afara, pe motiv de lipsa de memorie.
- Ș-atunci?
- Eu am dat-o, dar ea a uitat si s-a intors inapoi.
____

I: Ce fac francezii dupa ce castiga campionatul mondial?
R: Opresc Playstation-ul!!!
____

- Bula, care e materia ta preferata la scoala?
- Chimia.
- Cum asa, ca in clasa a V-a inca nu se invata?
- Tocmai de aceea!
____

- Buna seara!
- Buna seara
- Nu va suparati, sunteti din cartierul acesta?
- Da, de ce?
- Nu stiti cumva, strada aceasta este "a doua la dreapta"?
 _________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...