vineri, 20 martie 2015

Doza de zambete - 20 Martie 2015

- Tinere domn, nu am auzit cumva ceasul batand ora 3 cand mi-ai adus fata acasa?
- Ba da! Trebuia sa bata 10, dar am tinut gongul ca sa nu va deranjeze!
- Mai, eu de ce nu m-oi fi gandit la asta cand eram de varsta ta?
____

- Nevasta-mea si-a dorit de anul nou sa-i fac un cadou: Ori un colier de perle, ori un aspirator...
- Si ce i-ai luat?
- Ei, colierul, bineinteles, ca imitatie de aspirator n-am gasit.
____

Definitii:
Psihoza acuta - Incepi sa vorbesti cu pisica.
Psihoza acuta halucinanta - Vorbesti cu o pisica inexistenta.
Paranoia - Ti-e frica sa nu spui ceva ce nu trebuie, de fata cu pisica.
Schizofrenie - Inauntrul tau vorbeste o pisica.
Neuroastenie - Te plângi pisicii, pisica tace, te ignora... si asta ti se pare insuportabil.
Psihoza maniaco-depresiva - pisica nu te respecta.
____

- E dezgustator sa vii acasa la ora asta. Este trecut de ora trei si eu n-am inchis un ochi toata noaptea- se vaita sotia, privind dezaprobator la sotul care tocmai intrase.
- Si crezi ca eu am dormit?
____

- Steluto, iubito, afla ca tu esti singura mea pasiune in viata.
- Costele, mă, tu ai vandut masina!
____

Proverbiala:
Ai carte, ai parte. Ai bani, ai fani.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...