luni, 2 martie 2015

Doza de zambete - 2 Martie 2015

Omul şi banii:
Când nu are bani, merge pe bicicletă la serviciu ; Când are bani, merge pe bicicleta in cameră.
Când nu are bani, aleargă ca să-şi câştige pâinea; Când are bani, aleargă ca să ardă grăsimile.
Când nu are bani, mănâncă legume sălbatice acasă; Când are bani, mănâncă aceleaşi legume sălbatice într-un restaurant pretenţios.
Când nu are bani, îşi doreşte să se căsătorească; Când are bani, îşi doreşte să divorţeze.
Când nu are bani, soţia devine secretară; Când are bani, secretara devine soţie.
____

O familie de intelectuali. Sotia canta la vioara. Sotul:
- Ok, inceteaza. Am sa-ti cumpar rochia aia!
____

Bula: Îmi plac aniversările. Cred însă că prea multe te omoară.
____

Bula: Mi-e si frica sa-i scriu sefei mele "DNA MIHAELA ...... ", va crede ca-i urez de rau.
____

- Alo?
- Da!
- Bună ziua! Institutul Internaţional de Astrofizică, Spectroscopie Nucleară, Prospecţiuni Intergalactice, Studiul Quasarilor şi Determinarea Universurilor Ciclice cu Structura Stratosferică Diferenţial Aplicată Monotoroidal?
- Da, stimate domn, noi suntem!
- Cu Gogu de la poartă, vă rog!
____

Bubulina: "Domnule polițist, ascultați-mă și pe mine vă rog. De ce atunci când Tom îl lovește pe Jerry cu o tigaie, este umor, dar dacă eu îl lovesc pe soţul meu cu o tigaie Dry Cooker în cap, e tentativă de omor?"
____

- No, draga me, reusit'ai sa bagi masina in garaj?
- Din prima, dragu' meu. Dar nu pe usa.
____

După ultimele evenimente, Ponta dă o ordonanţă de urgenţă prin care poţi renunţa la titlul de cumnat
via TNR
____

- 50% din ciorditorii romani sunt in strainatate !!
- Si ceilalti 50% unde sunt??
- In guvern.
________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...