luni, 23 martie 2015

Doza de zambete - 23 Martie 2015

- Cum v-ati rupt piciorul?
- Am alunecat pe un melc.
- Cum asa???
- Pai nu l-am vazut: venea cu viteza din spate, m-a ajuns din urma si m-a intrecut.
____

- Unde ai intarziat pana acum?
- Sunt foarte necajit, vin de la spalatorie. Mi s-au inapoiat camasile cu alti nasturi!
- Ai avut noroc. Eu am primit nasturii cusuti la alte camasi.
____

Un barbat isi cearta dulaul care nu vrea cu nici un chip sa manance mancare speciala pentru caini.
"Sa stii, Grivei, ii zice el suparat, daca nu mananci, drept pedeapsa am sa-ti dau mancare gatita de nevasta-mea, asa sa stii !
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...