vineri, 6 martie 2015

Doza de zambete - 6 Martie 2015

Bula: Zilele trecute am fost la un interviu pentru un job la o companie multinationala.
- Unde te vezi peste cinci ani?
- Asculta amice, imi zise tipul din fata mea, tolanit intr-un fotoliu, eu sunt cel care pune intrebarile aici!!!
____

- De fiecare data cand ajung tarziu acasa, gasesc mancarea gata! zise un tip amicului sau.
- Norocosule! raspunse amicul. Ce n-as da sa se intample asta si in familia mea...
- N-as prea crede!... Tu stii ce nasol e sa constati ca e goala oala si sa-ti ghioraie matele de foame?
____

Bula: Am vazut zilele trecute la televizor un comunicat al Pompierilor: “Daca ajungeti acasa si miroase a gaz, este interzis sa aprindeti lumina. Exista un mare risc de explozie”
Mi se pare un sfat util, asa ca mi-am cumparat niste lumanari si o cutie de chibrituri, pentru orice eventualitate.
____

A incetat din viata inventatorul cernelii invizibile.
In testament, el a scris: “















"
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...