joi, 1 mai 2014

Doza de zambete - 1 Mai 2014

La o nunta, toti barbatii casatoriti au fost rugati sa stea langa persoana care le face viata frumoasa.
Barmanul, aproape c-a murit sufocat...
____

- Trei sferturi din populaţia globului are probleme la "mansardă"... mă mir cum reuşeşte celălalt sfert să ascundă aceleaşi probleme...
____

Ciocănitoarea este o privighetoare care s-a măritat...
____

Ea: Îţi plac femeile guralive, sau celelalte?
El: Care celelalte?!
____

Ion la spovedanie, in post:
- Parinte, aseara vin de la camp, imi vad nevasta cam trista, palida, trasa la fata; stiu, e pacat, e post, dar mi-era asa de mila de ea ca am luat-o si i-am tras-o 5 ore in sir...
- Vai, Ioane, e pacat...
- Da parinte, stiu, imediat dupa aceea m-am imbracat si am dat fuga la sfintia ta sa ma spovedesc, da mi-a raspuns cucoana preoteasa ca nu esti acasa; si era cam trista, palida, trasa la fata; stiu, e pacat, e post, dar mi-era asa de mila de ea ca am luat-o si i-am tras-o si ei 5 ore in sir... dar ce ai parinte, te vad cam trist, palid, tras la fata...
____

- Tata, Stefan cel Mare a fost tigan? ma intreaba fiu-meu.
- Sigur ca nu! i-am raspuns. Dar de unde ai scos asta?
- Pai asa am invatat la scoala, ca el toata viata a iesit cu sabia la bataie...
____

„Pe unul care doarme îl mai poți trezi, dar pe unul care se preface...”
____

Sotul, tot rosu si transpirat, calcand rufe, o intreaba pe nevasta-sa:
- Draga, esti sigura ca asta e cura cu fier pe care mi-a prescris-o medicul?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...